Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har tenk på det her mange ganger. Hvorfor et det en del mannfolk som går singel hele livet??. Vi bor I ei bygd og både her og i mange bygder bor det mange single mannfolk. De ønsker seg dame. De har ikke hatt kjæreste noen gang. 

Er det motet som svikter, hygiene, eller andre årsaker.

Endret av GiftM
Skrivefeil
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har kanskje ikke så mye å bidra med da, i en bygdekvinnes liv. De får skaffe seg bedre hus og lære seg noen praktiske skills, så kanskje noen bygdedamer fornedrer seg til å gå til sengs med de på jevnlig basis. De bør iallefall ikke flytte til byen og prøve seg på bydamene, for da faller de helt igjennom mht. mangel på sosioemosjonell kapital. 

Anonymkode: 93506...581

• Liker 7
Skrevet

I dag er det nett. Har selv truffet fantastiske damer på nett. Møtte min kone der. Avstand behøver ikke å være noe problem.,  er bil, tog osv.

Er det motet som svikter??

• Liker 1
Skrevet

Kvinnene er nok litt for kravstore. Om du ikke er chad, så er markedsverdien din veldig lav. Slemme menn med muskler er de som får sex av damene. Dumt at det er blitt slik. «Vanlige folks tur» er den største løgnen jeg har hørt. 

Anonymkode: 288d5...471

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kvinnene er nok litt for kravstore. Om du ikke er chad, så er markedsverdien din veldig lav. Slemme menn med muskler er de som får sex av damene. Dumt at det er blitt slik. «Vanlige folks tur» er den største løgnen jeg har hørt. 

La meg gjette, du er en "snill gutt"?

Anonymkode: d9e16...688

• Liker 49
Skrevet

Blir dere ikke lei av å diskutere dette? 

Anonymkode: bcfd9...47f

• Liker 18
Skrevet

Mye psykiatri, mange som er rundbrennere osv. Ikke alle menn er potensielt gode partnere

Anonymkode: 90e5b...990

• Liker 13
Skrevet

Etter de siste trådene jeg har deltatt i den siste timen, holder jeg en knapp på dette.

Norske kvinner velger helt feil menn. Ikke muskler, slik du sier, men de vil ha menn som skryter av utseendet deres. Så du er inne på noe med overfladiskheten i alle fall.

Det de burde ha valgt var solide menn som har en bra personlighet og respekt for kvinner.

Så er det vel noen menn som enda har integriteten inntakt da, som ikke selger sjelen til disse ødelagte kvinnene, bare for å ha selskap.

• Liker 3
Skrevet

Jeg bor også i en bygd og en del av problemet i bygder er at det er større fraflytting av kvinner enn menn. Ofte må man flytte til byer for å ta utdannelse og da er det en større andel menn som flytter tilbake etter endt utdannelse, mens kvinnene blir boende og skaffer seg jobb der. Ofte er det mer jobber innen de typiske mannsdominerte yrkene på bygda også. 

Anonymkode: 52192...4b8

• Liker 12
Skrevet

Jeg bor også i en bygd og en del av problemet i bygder er at det er større fraflytting av kvinner enn menn. Ofte må man flytte til byer for å ta utdannelse og da er det en større andel menn som flytter tilbake etter endt utdannelse, mens kvinnene blir boende og skaffer seg jobb der. Ofte er det mer jobber innen de typiske mannsdominerte yrkene på bygda også. 

Anonymkode: 52192...4b8

Jo, men det er jo like gjerne en del av problemet.

Hvorfor flytter kvinnene fra menn på bygda og til menn i byen?

Det er jo fordi menn i byen er mer flamboyante, de strør om seg med glitter og bling og billig fjas, og kvinnene lar seg lure.

Så går tiden, de fanger en kvinne i sitt garn, deretter slipper de sin egentlige personlighet løs, og så kommer hun inn hit og skriver;

«Mannen min gjør ingenting hjemme. Det tredje skiftet, buhu. Hvordan kunne jeg vite dette?»

Det er faktisk fullt mulig å vite dette.

Når en mann forsøker å lure en kvinne, og hun biter på, så er det en luring hun får.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Mye psykiatri, mange som er rundbrennere osv. Ikke alle menn er potensielt gode partnere

Anonymkode: 90e5b...990

Kvinner har fått større frihet. Færre ønsker å bli sammen med en mann som er creepy. Flere lytter til intuisjonen sin, det er noe vi har fått utviklet over mange hundre generasjoner for å kunne føle, på en måte, hvilke menn en burde unngå.

• Liker 15
Skrevet

Jeg er bare for stygg 

Anonymkode: 85fb8...f49

• Liker 1
Skrevet
~ m a u d e ~ skrev (3 minutter siden):

Jo, men det er jo like gjerne en del av problemet.

Hvorfor flytter kvinnene fra menn på bygda og til menn i byen?

Det er jo fordi menn i byen er mer flamboyante, de strør om seg med glitter og bling og billig fjas, og kvinnene lar seg lure.

Så går tiden, de fanger en kvinne i sitt garn, deretter slipper de sin egentlige personlighet løs, og så kommer hun inn hit og skriver;

«Mannen min gjør ingenting hjemme. Det tredje skiftet, buhu. Hvordan kunne jeg vite dette?»

Det er faktisk fullt mulig å vite dette.

Når en mann forsøker å lure en kvinne, og hun biter på, så er det en luring hun får.

Å ta en kar på bygda er definitivt å be om å bli dobbeltabeidende og ta det tredje skiftet. 

Anonymkode: 2952f...d39

• Liker 22
Skrevet

Kvinner har fått større frihet. Færre ønsker å bli sammen med en mann som er creepy. Flere lytter til intuisjonen sin, det er noe vi har fått utviklet over mange hundre generasjoner for å kunne føle, på en måte, hvilke menn en burde unngå.

Den funker ikke så bra siden kvinner velger menn som slår dem hele tiden. 

Skrevet

For å snu litt på spørsmålet. Hvor mange av dere damer ville hatt en bonde fra bygda. En som har ett småbruk. For det er dessverre de som sliter mest å finne seg dame. Tror det er måten mange mannfolk er på, de må prøve å gi av seg selv

• Liker 2
Skrevet

Screenshot_20211212-145439.jpg

Anonymkode: bcfd9...47f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er bare for stygg 

Hvordan er din personlighet og hygiene? 

Anonymkode: 34cba...0d5

• Liker 2
Skrevet

Mange tror det er mere bry med de som har vært single lenge. Jeg forstår ikke det. Det er jo disse som er vante med å gjøre alt husarbeidet selv.

Anonymkode: fcbba...3b1

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg vil være singel, kun fordi jeg ikke liker personlighet og væremåten til de jeg har truffet før. Og dårlig hygiene er også en dealbreaker. 

Anonymkode: 34cba...0d5

• Liker 7
Gjest Anonym373
Skrevet
GiftM skrev (43 minutter siden):

Har tenk på det her mange ganger. Hvorfor et det en del mannfolk som går singel hele livet??. Vi bor I ei bygd og både her og i mange bygder bor det mange single mannfolk. De ønsker seg dame. De har ikke hatt kjæreste noen gang. 

Er det motet som svikter, hygiene, eller andre årsaker.

Det går vel ikke helt opp når kvinner flytter til byen og guttene blir igjen? Med mindre noen av dem går i rollen som ladyboys.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...