AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #1 Del Skrevet 12. desember 2021 Hei, jeg er gravid i uke 7. og jeg lurer på hvilken julepålegg jeg kan ete, for jeg elsker julepålegg!!🤭 Prøver å søke rundt, men finner ikke noen sikkelige svar på hva jeg kan ete av det☺️ hilsen ei som elsker alt av julepåleggg Anonymkode: 5e471...15c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #2 Del Skrevet 12. desember 2021 Det eneste som bør unngås helt er vel rakfisk og spekemat. Røkelaks og lignende går bra, men pass på at det er godt innenfor holdbarhetsdato. Samme med kjøttpålegg og sånt som er kokt/stekt (altså ikke rått sånn som spekemat) - går bra, men helst fra nyåpnet pakke godt innenfor holdbarhetsdato også. Sild går også bra. Vet ikke om ost regnes som julepålegg, men der gjelder vel det samme som ellers - ingen myke oster/muggoster. Fetaost o.l. går bra så lenge de er pasteuriserte. Harde, lagrede oster går også bra. Anonymkode: 81273...454 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #3 Del Skrevet 12. desember 2021 Noen som vet om ribberull går fint? aner ikke hvordan det lages så vet ikke om det er spekemat (men tror jo det er laget av stekt ribbe?) Anonymkode: 29f1b...ca3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #4 Del Skrevet 12. desember 2021 Ribberull, lammerull, sylte osv er kokt såvidt jeg vet! Så det burde gå bra, med samme forbehold som annet kjøttpålegg. Anonymkode: 81273...454 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #5 Del Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Noen som vet om ribberull går fint? aner ikke hvordan det lages så vet ikke om det er spekemat (men tror jo det er laget av stekt ribbe?) Anonymkode: 29f1b...ca3 Ribberull dampes, så det burde vel gå fint. Anonymkode: c3797...779 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #6 Del Skrevet 12. desember 2021 https://www.melk.no/Kosthold-og-helse/Gravide-og-ammende/Kosthold-for-gravide/Hva-kan-jeg-som-er-gravid-spise-i-jula Her står det litt informasjon. Anonymkode: 6ed3d...b1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå