Gå til innhold

hvorfor blir kvinner frustrerte og sure når en fyr som viser interesse forsvinner og dukker opp en stund?

Anbefalte innlegg

Skrevet

for min del kunne jeg ikke brydd meg mindre men har merket noen kvinner bryr seg virkelig, har ikke giddet å spurt dem, synes hele greia er patetisk. noen av dere og vet svaret eller har noen tanker?

Anonymkode: 6b3a3...6c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvinner generelt blir som regel sure og irriterte over ting som ikke er beleilig. Det er bare sånn det er skrudd sammen.

Anonymkode: 334aa...d0b

• Liker 1
Skrevet

Er dette et seriøst spørsmål?

Selvsagt blir man skuffet og frustrert når noen bare forsvinner, særlig når man føler en “connection” med han.

Å dukke opp igjen uten en forklaring er like stusselig som å ghoste.

• Liker 8
Skrevet

Fordi damer ikke er en ferdigrett som bare kan varmes opp i ovnen når han er sulten igjen. Vi har gått videre, puler en ny fyr og vurderer å flytte sammen med ham istedet. Det er bare irriterende med et spøkelse fra fortida som tror han er relevant. 

Anonymkode: b7850...4c3

• Liker 8
Skrevet
Glufseguri skrev (55 minutter siden):

Er dette et seriøst spørsmål?

Selvsagt blir man skuffet og frustrert når noen bare forsvinner, særlig når man føler en “connection” med han.

Å dukke opp igjen uten en forklaring er like stusselig som å ghoste.

Det er jo ghosting

Anonymkode: 1adca...009

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

for min del kunne jeg ikke brydd meg mindre men har merket noen kvinner bryr seg virkelig, har ikke giddet å spurt dem, synes hele greia er patetisk. noen av dere og vet svaret eller har noen tanker?

Hadde det sånn med en fyr.. Når jeg faktisk var singel og han hadde sjansen, var han 'care'. Så ble han 'på' da jeg gikk inn i et forhold.. han liker vel bare bekreftelsen, men handler vel aldri om at han var forelsket. Forholder meg likegyldig til dette😂😬

Anonymkode: 07268...3f7

Skrevet

Hæ?

Anonymkode: b157e...155

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor har noen selvrespekt? 

Anonymkode: 69e8b...838

• Liker 2
Skrevet

Jeg har sluttet å bruke energi på å bli sur og irritert på menn. Jeg bare kutter han ut tvert om han frembringer de negative følelsene i meg ;)

Skrevet

Det er ikke dem, det er deg.

Anonymkode: c895e...304

Skrevet

Først være interessert, så forsvinne. For så å komme tilbake etter en stund? Da har toget selvfølgelig gått. Hvem gidder en vinglepetter?

Anonymkode: 93b1f...93c

• Liker 2
Skrevet

Ikke veldig rart, om en kutter kontakt er det ikke noe vits ta kontakt igjen (så sant en ikke har en god forklaring). En vil ikke ha en mann som stadig leter etter noe annet, for ville regnet med det var årsaken. At han møtte noen andre, det funket ikke. Så da prøver de komme inn i varmen igjen. 

Anonymkode: a1c21...a6f

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor vi blir sure, eller mener du hvorfor vi ikke gidder å svare når du dukker opp igjen etter å ha ghostet?

Jeg for min del gidder ihvertfall ikke bruke energi på å bli sur over en fyr som oppfører seg som om jeg og alle andre damer er en buffé de kan gå og forsyne seg av når det passer. Har vi hatt en greie og han ghoster meg så får jeg videre, det er ikke interessant når han kommer tilbake igjen for jeg vet da at han er en konfliktsky stakkar som heller stikker av enn å ta en prat.

Anonymkode: 31093...b6d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva er patetisk?

Anonymkode: dcf27...86d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...