AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #41 Skrevet 14. desember 2021 Dataspill, brettspill, god øl, champagne, utvalgte bøker, innbunde tegneserier... Anonymkode: 98167...c51 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #42 Skrevet 14. desember 2021 Morgenkåpe, bøker, gavekort på massasje, opplevelse (konsert, hotellopphold, road trip, restaurant, kunstutstilling, ...), et gavekort på en helaften der han bestemte alt vi gjorde (for eksempel først piknik, så utendørskonsert, så drinker på et fancy hotell), trøffelsalt, tynne ullsokker, tykke ullsokker, stor tekopp Anonymkode: 0802b...dc1
Gjest Innsikten Skrevet 15. desember 2021 #43 Skrevet 15. desember 2021 Jeg ønsker meg: Turbukse / overtrekksbukse til tur om vinteren. Turjakke (allværsjakke/anorakk) av god kvalitet. Hansker som er gode å bruke på tur. Pannebånd, i fleece og ikke i ull. Sengesett i sateng Pysjamas i fleece Rosa puma sandaler til å bruke inne. Duftlys
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #44 Skrevet 15. desember 2021 Vinylplater, bøker, gavekort på restaurant (støtt lokale bedrifter), Marimekko asjetter, balaclava, polaroidkamera. Ønsker meg ikke pyntegjenstander eller ting til å ha i leiligheten da jeg liker å velge dette selv. Samme gjelder det meste av klær. Anonymkode: 8db31...a20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå