Gå til innhold

Dere damer i 30-årene, hva ønsker dere i julegave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk for mange gode tips! 😃

Anonymkode: 37946...836

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg ønsker meg deler til et servise jeg samler på, noen utvalgte bøker, hudpleieprodukter fra et bestemt merke, toastjern og koseklær. 

Jeg ønsker meg aldri pyntegjenstander, puter, pledd og annet ræl som tar plass og samler støv. 

Det er min liste. Kvinne i 30 årene.

Anonymkode: 57fe6...6ee

Jeg har kjøpt mye til et servise hun sparer på, men dette er dessverre omtrent umulig å få tak i lenger, ellers hadde jeg gått for det. Koseklær kan absolutt være aktuelt :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg ønsker bare masse tips, så at det ikke er homogent er jo bare bra!

Totalt meningsløst med andre ord.

Folk lever helt forskjellige liv, har helt ulike interesser, ønsker og behov.

En kan like gjerne bare ramse opp en masse vilkårlige ting.

Kjønn og alder sier fint lite om hva en fin gave vil være.

Anonymkode: c9433...f91

Gjest AprilRyan
Skrevet

Jeg ønsker meg tøfler, sengesett håndklær og bøker (Må være bøker innenfor min smak og ikke kiosklitteratur). Jeg ønsker meg også ps5 (får nok ikke tak i), ny laptop (vil helst kjøpe selv) ,og merch fra ulike spill, univers, filmer, serier osv jeg liker. 

Mye av dette må være innenfor min smak, men jeg hadde også blitt glad for ny pysj, ullsokker, te og julepynt. 

Uansett hva man kjøper til folk man ikke kjenner så kan det være at man ikke treffer. 

Skrevet

Jeg ønsker meg nette gulløredobber som er formet som er blad eller lignende. Boken «sy min kjole» fra cecile melli, ullundertøy fra Astrid Wild, lue fra Samsøe samsøe 

Anonymkode: fd979...876

• Liker 1
Skrevet

Massasje. 

Anonymkode: cd838...823

• Liker 2
Skrevet
AprilRyan skrev (5 minutter siden):

Uansett hva man kjøper til folk man ikke kjenner så kan det være at man ikke treffer. 

Det er noe i dette! Ser mange av tipsene som har kommet her hadde gått "rett i søpla" hos meg, og jeg hadde ikke engang klart å late som jeg var glad, fordi gaven/tingen er så innmari langt unna MEG som det er mulig å komme, og viser at de har kjøpt noe bare for å kjøpe noe, ikke lagt omtanke i gaven. 

Anonymkode: 1b2af...3ba

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Trenger noen smarte tips. Pris rundt 500,-

Dette er veldig personbetinget og det kommer også an på hvor godt man kjenner den man skal gi gaven til, men i den prisklassen hadde jeg satt pris på en god bok, en god (lagrings-)vin, en lunsjdate, konsertbilletter o.l.

*Ting* er i alle fall ikke noe jeg trenger mer av.

• Liker 1
Skrevet

Ull: tosidig sett fra devold, zip-longs, Astrid wild 

primus kjøkkenkniv for tur

Turøks

Reinsdyrskinn, stort og sitteunderlag 

Støpejernspanne og gryte

Strykejern

fenalår

kaffebønner god kvalitet

skibriller

solbriller med styrke 

Anonymkode: 52a23...830

• Liker 1
Skrevet

Gavekort på strømmetjeneste: Netflix, HBO, Viaplay osv. 

Anonymkode: 63e54...2bd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Totalt meningsløst med andre ord.

Folk lever helt forskjellige liv, har helt ulike interesser, ønsker og behov.

En kan like gjerne bare ramse opp en masse vilkårlige ting.

Kjønn og alder sier fint lite om hva en fin gave vil være.

Anonymkode: c9433...f91

Du kan jo heller la være å svare hvis du synes det er så meningsløst. Jeg har fått masse gode tips her, så for meg er det ikke meningsløst :) 

• Liker 3
Skrevet
AprilRyan skrev (18 minutter siden):

Jeg ønsker meg tøfler, sengesett håndklær og bøker (Må være bøker innenfor min smak og ikke kiosklitteratur). Jeg ønsker meg også ps5 (får nok ikke tak i), ny laptop (vil helst kjøpe selv) ,og merch fra ulike spill, univers, filmer, serier osv jeg liker. 

Mye av dette må være innenfor min smak, men jeg hadde også blitt glad for ny pysj, ullsokker, te og julepynt. 

Jeg kjenner henne godt, sier jeg jo :)
Merch kan absolutt være en god ide, men spørs om det er for sent å handle noe på nett nå...

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Trenger noen smarte tips. Pris rundt 500,-

:klo: Så alle kvinner mellom 30 og 40 er like? 
Og hva er det ved «kvinner» som gjør dem ulike menn i type gaveønske? 

Utover produkter til menstruasjon kommer jeg ikke på ett eneste produkt på markedet som ikke passer til menn men passer til kvinner. Og selv da er det helt åpenbare unntak for både menn og kvinner. Og mitt tips er: ikke gi damer eller menn produkter til menstruasjon i gave.

Mitt tips nr to: ikke gi noen gave på bakgrunn av hvilken type tiss de har. Oppskrift på katastrofe.

Anonymkode: a2d44...184

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

:klo: Så alle kvinner mellom 30 og 40 er like? 
Og hva er det ved «kvinner» som gjør dem ulike menn i type gaveønske? 

Utover produkter til menstruasjon kommer jeg ikke på ett eneste produkt på markedet som ikke passer til menn men passer til kvinner. Og selv da er det helt åpenbare unntak for både menn og kvinner. Og mitt tips er: ikke gi damer eller menn produkter til menstruasjon i gave.

Mitt tips nr to: ikke gi noen gave på bakgrunn av hvilken type tiss de har. Oppskrift på katastrofe.

Anonymkode: a2d44...184

Tja. 500kr i tamponger hadde kanskje ikke vært den kuleste gaven å åpne omringet av familie, men du verden så greit å slippe å bruke penger på det selv da! Så definitivt nyttig.

Skrevet (endret)

Gavekort til massasje, tøffler/koseklær/badekåpe, hudpleie, sminke, turklær & utstyr, bilde med fin ramme, noe fint interiør/til hjemmet.  😊

Endret av Elidaa
  • Liker 1
Skrevet

Spill til Xbox, scrabble, krølltang, chiliolje, chilisaus, ullsokker, bøker, og bøker.

Anonymkode: 5bcf4...a98

Skrevet

Ønsker meg vannflaske som jeg kan ha med meg i vesken når jeg skal noe.

Anonymkode: 75e47...897

Skrevet

En håndfull ganske konkrete smykker. 

Kjøkkenmaskin man kan bake brød med.

Smoothiemaskin som er lett å bruke.

Symaskin (enkel variant).

Skinnbukse.

Vanlig bukse.

Stilongs.

Anonymkode: 6a2d0...134

Skrevet

Jeez så mye  kranglefanter. Svar på spørsmålet eller klapp igjen 

Anonymkode: 8d734...082

• Liker 2
Skrevet

I den prisklassen har jeg ønsket meg:

tøfler saueskinn (på tilbud til 450,-) 

2 ulike glass jeg samler på (flere butikker slik som tilbords har kampanjer eks bruk 600,- så blir 200,- trukket fra som «gavekort»

brettspill 

roman 

kokebøker

hadde også blitt glad for hårprodukter, gavekort på manikyr/pedikyr 

yoga workshop /timer 

«Fancy» te 

konsertbillett/stand up osv vi kunne gått sammen på :) 

kvinne 32 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...