Gå til innhold

Dere damer i 30-årene, hva ønsker dere i julegave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger noen smarte tips. Pris rundt 500,-

Anonymkode: 37946...836

Skrevet

Aldersgruppe og kjønn er jo ikke akkurat en super indikator for personlige ønsker. Hva liker DU? Hobbyer? Jeg ønsker meg masse friluftsgreier, circa hvert år. Innimellom noen nye øredobber, en god vin eller champis eller en bok, eller et spill.

Anonymkode: 4406b...e6a

• Liker 3
Skrevet

Det beste ville nok være å spør den dama du skal kjøpe til... Eller se litt på hva slags ting hun liker. Eller spør en av hennes venner. 

Jeg feks ønsker meg IKKE smykker, klær, pynt, gavekort ( noe sikkert andre damer ønsker seg. 

Anonymkode: 43281...a25

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Aldersgruppe og kjønn er jo ikke akkurat en super indikator for personlige ønsker. Hva liker DU? Hobbyer? Jeg ønsker meg masse friluftsgreier, circa hvert år. Innimellom noen nye øredobber, en god vin eller champis eller en bok, eller et spill.

Jeg ønsker bare tips til hva jeg kan kjøpe til en dame i 30-åra. Det trenger ikke være spesifikt på interesser, men om det kommer mange nok tips, kan jeg kanskje få noen ideer.

Skrevet

Krølltang, vaffeljern, ullsokker, god og myk genser, gavekort, sofapledd, hudpleieprodukter, pynteskåler til snakcs og godis, brettspill, håndkrem, smykker

Anonymkode: ba8cf...cff

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det beste ville nok være å spør den dama du skal kjøpe til... Eller se litt på hva slags ting hun liker. Eller spør en av hennes venner. 

Jeg feks ønsker meg IKKE smykker, klær, pynt, gavekort ( noe sikkert andre damer ønsker seg. 

Anonymkode: 43281...a25

Takk for svar. Jeg kjenner henne godt, og vet hva hun liker, men hun har jo omtrent alt som kan være aktuelt fra før.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Krølltang, vaffeljern, ullsokker, god og myk genser, gavekort, sofapledd, hudpleieprodukter, pynteskåler til snakcs og godis, brettspill, håndkrem, smykker

Anonymkode: ba8cf...cff

Tusen takk for svar :) 

Skrevet

Penger 

Anonymkode: d3f90...7a2

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk for svar. Jeg kjenner henne godt, og vet hva hun liker, men hun har jo omtrent alt som kan være aktuelt fra før.

Teaterbilletter? 

• Liker 3
Skrevet

‘Damer i 30-årene’ er ikke akkurat en homogen gruppe…

Problemet ditt er vel nettopp at du tenker det.

Ikke nevner du relasjon til denne damen heller.

Anonymkode: c9433...f91

• Liker 3
Skrevet

Teaterbilletter? 

Takk, absolutt et godt tips :) 

Skrevet

‘Damer i 30-årene’ er ikke akkurat en homogen gruppe…

Problemet ditt er vel nettopp at du tenker det.

Ikke nevner du relasjon til denne damen heller.

Anonymkode: c9433...f91

Jeg ønsker bare masse tips, så at det ikke er homogent er jo bare bra!

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg ønsker bare tips til hva jeg kan kjøpe til en dame i 30-åra. Det trenger ikke være spesifikt på interesser, men om det kommer mange nok tips, kan jeg kanskje få noen ideer.

Det bør jo være spesifikt på interesser og ikke kjønn og aldersgruppe, selvfølgelig. Hvis du kjenner henne godt, har du bedre peiling på hva du kan kjøpe enn oss. Har hun alt hun trenger? Kjøp et gavekort på en aktivitet hun liker eller hun har nevnt hun vil prøve, eller på en butikk hun liker.

• Liker 1
Skrevet

Ønsket meg elektrisk tannbørste (en spesifikk en), sykkelvogn til å ha kidsa i, gavekort til frisør, ny klokke.. ikke gaver til 500kr da, og garantert ikke noe «alle» 30-åringer ønsker seg 😆 

• Liker 1
Skrevet

Hadde blitt glad for en genser og en god bodylotion.

Anonymkode: d46d3...3ac

• Liker 1
Skrevet

Jeg ønsker meg deler til et servise jeg samler på, noen utvalgte bøker, hudpleieprodukter fra et bestemt merke, toastjern og koseklær. 

Jeg ønsker meg aldri pyntegjenstander, puter, pledd og annet ræl som tar plass og samler støv. 

Det er min liste. Kvinne i 30 årene.

Anonymkode: 57fe6...6ee

• Liker 2
Skrevet

Gavekort hos hudpleier

Anonymkode: a73dd...131

• Liker 2
Skrevet

Jeg ønsker meg symaskin (overlock) og en spesiell type hårføner, men begge disse er jo langt over 500 kroner. En spesiell elektrisk tannbørste som en annen over skriver er også noe jeg trenger... 

Eller hadde jeg selvfølgelig blitt glad for klær, en ekstra pysjamas/joggedress, sengetøy etc... Men de måtte selvfølgelig vært innenfor min stil, har fått nok av klær av slekt oppigjennom som er langtfra min stil og dermed bare endt opp som irritasjonsmoment. 

Anonymkode: 1b2af...3ba

Skrevet

Nintendo switch spill, kokebøker og ny spesifik veske

Anonymkode: d98c8...5b5

Skrevet

- Dag eller nattkrem fra Exuviance

- Dunvotter (Kari Traa XXL)

- Sømløse truser (Lindex)

Anonymkode: e7612...6fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...