AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #1 Skrevet 12. desember 2021 Hvordan føles det kontra the real deal? Er det kjedelig å gå tilbake til "vanlig" størrelse etterpå? Har veldig lyst å teste det og knulle dama med den på(hollow strap on der jeg får plass til min inni). Er ca 18cm og ca 5cm bred, men tidvis får jeg fantasi om å ta henne med større utstyr uten at jeg helt tror at hun har et behov for det selv eller har etterlyst det. Vi kommer begge under sex og sexen er kanonbra, men som sagt, tidvis får jeg det for meg at det hadde vært gøy å prøvd. Noen erfaringer? Anonymkode: c556a...55b
Stillalive Skrevet 12. desember 2021 #2 Skrevet 12. desember 2021 Vel... Om det stemmer med det du har så tror jeg det kan bli ganske voldsomt for henne for å si det slik... Joda, det finnes damer som liker en monster størrelse, men tenker 99,99999% synes det blir relativt ubehagelig med hva du beskriver. Dette er en helt typisk manne fantasi, meg inkludert. Men in real life så.... 🤔 7
Blue81 Skrevet 12. desember 2021 #3 Skrevet 12. desember 2021 Vi gjør det innimellom. Har flest sånne penishylser i forskjellige versjoner. Vi synes begge det er gøy. Synes ikke det er nedtur å gå tilbake til the real deal,det er jo den jeg foretrekker. Men det er gøy for oss begge med noe annet innimellom, og det må passe med dagsformen. Så for oss funker det som krydder og i rollespill. 5
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #4 Skrevet 12. desember 2021 Vi leker med strap on på oss begge i blant. Han er gjennomsnittlig stor, og synes det tidvis er moro å bruke svær strapon på meg. Helt ok det, men foretrekker alltid ekte vare. Anonymkode: aaa90...a11 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #5 Skrevet 12. desember 2021 Blue81 skrev (3 timer siden): Vi gjør det innimellom. Har flest sånne penishylser i forskjellige versjoner. Vi synes begge det er gøy. Synes ikke det er nedtur å gå tilbake til the real deal,det er jo den jeg foretrekker. Men det er gøy for oss begge med noe annet innimellom, og det må passe med dagsformen. Så for oss funker det som krydder og i rollespill. Dette. Er en ekstra intens spenning å ta på en stor penishylse sånn at penis blir gigantisk, å fylle henne opp til randen i ny og ne som ekstra krydder. Å slikke henne til flere orgasmer sånn at hun er plaskvåt og fylle henne med 18-20 cm i omkrets er fantastisk følelse. Hun syns også det er veldig deilig. Anonymkode: 91f46...312 2
SlemUlv Skrevet 12. desember 2021 #6 Skrevet 12. desember 2021 Vi bruker sleeve innimellom. Men for oss, betyr det gjerne minst 3 dager uten sex etterpå.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #7 Skrevet 12. desember 2021 SlemUlv skrev (14 minutter siden): Vi bruker sleeve innimellom. Men for oss, betyr det gjerne minst 3 dager uten sex etterpå. Blir du sår? Hvor mange cm i omkrers er sleeven? Vi kan heller ikke bruke den to dager på rad, det kan bli i overkant mye😅 Anonymkode: 91f46...312
SlemUlv Skrevet 12. desember 2021 #8 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Blir du sår? Hvor mange cm i omkrers er sleeven? Vi kan heller ikke bruke den to dager på rad, det kan bli i overkant mye😅 Anonymkode: 91f46...312 Blir veldig sår. Og har ikke målt hvor stor den blir. Målene på siden er External Circumference of Head (inches) 5.5 External Circumference of Knot (inches) 7 External Circumference of Shaft (inches) 5.25 External Diameter of Head (inches) 1.8 External Diameter of Knot (inches) 2.33 External Diameter of Shaft (inches) 1.75 External Total Length (inches) 9.37 External Usable Length (inches) 7
Gjest Alterego666 Skrevet 12. desember 2021 #9 Skrevet 12. desember 2021 Vi bruker av og til en dildo sammen med kuken, eller vi fister hverandre. Sleeve fremstår som verdens minst formidlende kondom, men jar aldri faktisk forsøkt det.
SlemUlv Skrevet 12. desember 2021 #10 Skrevet 12. desember 2021 Alterego666 skrev (6 minutter siden): Sleeve fremstår som verdens minst formidlende kondom, men jar aldri faktisk forsøkt det. Det kommer helt an på sleeven 😃 Den vi har, er i myk silikon, så han kjenner fortsatt når jeg strammer osv Er han som drar den frem og vil bruke den.. 1
Gjest Alterego666 Skrevet 12. desember 2021 #11 Skrevet 12. desember 2021 SlemUlv skrev (39 minutter siden): Det kommer helt an på sleeven 😃 Den vi har, er i myk silikon, så han kjenner fortsatt når jeg strammer osv Er han som drar den frem og vil bruke den.. Jeg skjønner. Takk.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #12 Skrevet 13. desember 2021 Blue81 skrev (17 timer siden): Vi gjør det innimellom. Har flest sånne penishylser i forskjellige versjoner. Vi synes begge det er gøy. Synes ikke det er nedtur å gå tilbake til the real deal,det er jo den jeg foretrekker. Men det er gøy for oss begge med noe annet innimellom, og det må passe med dagsformen. Så for oss funker det som krydder og i rollespill. Rollespill og penissleeve. Fortell mer. Ble litt inspirert. Rxsleeve Anonymkode: c4483...063
Blue81 Skrevet 13. desember 2021 #13 Skrevet 13. desember 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Rollespill og penissleeve. Fortell mer. Ble litt inspirert. Rxsleeve Anonymkode: c4483...063 Leker innimellom "gangbang" om vi har huset helt for oss selv.Har bind for øynene,har laken festet fra taket,slik at bare underlivet er fremme som en slags gloryhole.Varierer litt. Kan også leke blind date med fremmed(kler oss fint,jeg bruker gjerne parykk) leker prostituert osv. 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #14 Skrevet 13. desember 2021 Blue81 skrev (2 timer siden): Leker innimellom "gangbang" om vi har huset helt for oss selv.Har bind for øynene,har laken festet fra taket,slik at bare underlivet er fremme som en slags gloryhole.Varierer litt. Kan også leke blind date med fremmed(kler oss fint,jeg bruker gjerne parykk) leker prostituert osv. Ok. Leke gangbang? Multitaske kan mannen. Jedi? Takk for svar. Anonymkode: c4483...063 1
lh45 Skrevet 17. desember 2021 #15 Skrevet 17. desember 2021 Har for kort tid siden kjøpt "hollow" strapon. Forsøkte med den minste av tre medfølgende hylser. Foreløpig ble det for stort for henne til tross for mye slikking og mye glidemiddel. Skal gjøre nye forsøk. Det var god plass til min lille slappe penis inni hylsen.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2021 #16 Skrevet 17. desember 2021 On 12/13/2021 at 8:49 PM, Blue81 said: Leker innimellom "gangbang" om vi har huset helt for oss selv.Har bind for øynene,har laken festet fra taket,slik at bare underlivet er fremme som en slags gloryhole.Varierer litt. Kan også leke blind date med fremmed(kler oss fint,jeg bruker gjerne parykk) leker prostituert osv. hmm.. skjønner rollespillet, men blir ikke hele spenningen og essensen borte når du uansett vet at det er samme gubben og samme pikken bakom der uansett? Anonymkode: 8f84a...bf7
Blue81 Skrevet 17. desember 2021 #17 Skrevet 17. desember 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): hmm.. skjønner rollespillet, men blir ikke hele spenningen og essensen borte når du uansett vet at det er samme gubben og samme pikken bakom der uansett? Anonymkode: 8f84a...bf7 Det blir jo selvsagt ikke det samme som en ekte gangbang/gloryhole,men nei,spenningen er der likevel. Både jeg og han føler det er en kul måte å få ut litt flere "personligheter" på. For noen er det sikkert uforståelig,men vi synes det er gøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå