AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #1 Skrevet 12. desember 2021 Hvilken forventninger har dere til nær familie vedrørende deres egen psykisk helse? Om dere ikke sliter ser for dere ett scenario der du ut av det blå får sterk depresjon og sliter med at du blir veldig suicidal. Hvilken forventninger har du til dem, forventer du at de viser at de bryr seg? Forventer du at de ikke skal bry seg fordi de har nok med eget liv? Forventer du noe hjelp? Osvosv. Anonymkode: 927f5...c70
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #2 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvilken forventninger har dere til nær familie vedrørende deres egen psykisk helse? Om dere ikke sliter ser for dere ett scenario der du ut av det blå får sterk depresjon og sliter med at du blir veldig suicidal. Hvilken forventninger har du til dem, forventer du at de viser at de bryr seg? Forventer du at de ikke skal bry seg fordi de har nok med eget liv? Forventer du noe hjelp? Osvosv. Anonymkode: 927f5...c70 Søsteren hadde sagt: kutt ut a, kom deg ut og finn deg en hobby. Moren min smiler bare og sier - sånn må du ikke si. Smil! Jeg snakker ikke med noen. Men slik var det før jeg ga opp alt. Ingen kommer til å merke at jeg er dø. Ingen blir lei seg, ingen vil bry seg. Anonymkode: 43f6d...f63
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #3 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Søsteren hadde sagt: kutt ut a, kom deg ut og finn deg en hobby. Moren min smiler bare og sier - sånn må du ikke si. Smil! Jeg snakker ikke med noen. Men slik var det før jeg ga opp alt. Ingen kommer til å merke at jeg er dø. Ingen blir lei seg, ingen vil bry seg. Anonymkode: 43f6d...f63 Trist at du har det sånn.. min samboer har det helt likt, jeg kan virkelig ikke forstå at noen kan velge å ikke bry seg på den måten om sine egne barn.. Anonymkode: 927f5...c70
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #4 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Trist at du har det sånn.. min samboer har det helt likt, jeg kan virkelig ikke forstå at noen kan velge å ikke bry seg på den måten om sine egne barn.. Anonymkode: 927f5...c70 Hva synest du at nær familie skal ordne, og på hvilken måte tenker du at dem skal vise at dem bryr seg på da? Kom med noen eksempler på hva din samboer savner fra sine nære. Anonymkode: 131d8...667
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #5 Skrevet 12. desember 2021 Jeg forventer at min partner stiller opp i den forstand at h*n er der for meg, holder rundt meg og prøver å pushe meg til å gå til legen, men stort mer er det ikke de nærme får gjort, for å være ærlig. Anonymkode: e701b...e59
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #6 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hva synest du at nær familie skal ordne, og på hvilken måte tenker du at dem skal vise at dem bryr seg på da? Kom med noen eksempler på hva din samboer savner fra sine nære. Anonymkode: 131d8...667 Han savner ingenting, har som en typisk mann som ikke snakker høyt. Men det hadde gått et år etter en nær i familien hans døde, og da skrek han ut at han ikke orket leve mer. Familiens reaksjoner var vi har allerede mistet en, skal du holde på sånn ikke gjør det foran oss. Du vet hvor sårt det andre dødsfallet er for oss osv. Jeg selv hadde vell forventet noe omtanke, ikke noe mer enn det. Men den at «det går bra, vi kommer oss i gjennom det her på en måte». I mitt hodet om jeg hadde mistet ett av mine barn eller søsken, ville jeg vært kjempe redd for å miste flere. Og om en av de hadde kommet til meg vil jeg aldri bedt de om å være stille om det, pga den jeg har mistet. Får nå må vi ta vare på de som er her. Anonymkode: 927f5...c70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå