AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #61 Del Skrevet 19. desember 2021 Har selv boikottet Elkjøp. De har elendig kundeservice. Jeg bestilte en kjøkkenvifte + montering av kjøkkenviften gjennom dem. Satt og ventet hele dagen på denne kjøkkenvifta, den skulle leveres 09:00-15:00. Så måtte bare sitte hjemme hele dagen og vente. 15:30 ble det levert et KJØLESKAP til meg, jeg sa at dette var ikke det jeg skulle ha og de sa jeg må kontakte Elkjøp. Det var egentlig det verste, å ringe Elkjøp er et sant helvete! Alt styres sentralt og ikke lokalt, så man kan ikke ringe sin lokale Elkjøp. Forklarte situasjonen, hun svarte med at "det står at de har prøvd å levere varen til deg, men at du ikke var hjemme." Det stemmer ikke svarte jeg, men hun sa jo det står her. Så ble samtalen brutt. Ringte på nytt og da var det en svenske som svarte, han sa jeg får 300 kr i gavekort som plaster på såret. Jeg sa at dere kontakter vel han som skal montere vifta så han ikke kommer på døra mi senere? "Ja så klart", svarte han. Et par timer senere sto han som skulle montere vifta på døra hos meg. Fyfaen Elkjøp er noe MØKK! Anonymkode: bd8c1...6b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #62 Del Skrevet 19. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har selv boikottet Elkjøp. De har elendig kundeservice. Jeg bestilte en kjøkkenvifte + montering av kjøkkenviften gjennom dem. Satt og ventet hele dagen på denne kjøkkenvifta, den skulle leveres 09:00-15:00. Så måtte bare sitte hjemme hele dagen og vente. 15:30 ble det levert et KJØLESKAP til meg, jeg sa at dette var ikke det jeg skulle ha og de sa jeg må kontakte Elkjøp. Det var egentlig det verste, å ringe Elkjøp er et sant helvete! Alt styres sentralt og ikke lokalt, så man kan ikke ringe sin lokale Elkjøp. Forklarte situasjonen, hun svarte med at "det står at de har prøvd å levere varen til deg, men at du ikke var hjemme." Det stemmer ikke svarte jeg, men hun sa jo det står her. Så ble samtalen brutt. Ringte på nytt og da var det en svenske som svarte, han sa jeg får 300 kr i gavekort som plaster på såret. Jeg sa at dere kontakter vel han som skal montere vifta så han ikke kommer på døra mi senere? "Ja så klart", svarte han. Et par timer senere sto han som skulle montere vifta på døra hos meg. Fyfaen Elkjøp er noe MØKK! Anonymkode: bd8c1...6b8 Skal også sies at ventetiden for å få snakke med noen var EKSTREMT lang! Ventet 20-30 min begge gangene, helt vilt. Anonymkode: bd8c1...6b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå