AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #1 Skrevet 12. desember 2021 Hei alle sammen. Skal ha min første 6-timers eksamen på mange år i morgen og er veldig nervøs. Det skulle egentlig være en skoleeksamen, men pga korona ble det hjemmeeksamen, og fokus på fordypningsoppgaver. Vi får 3-4 oppgaver og skal svare på 2 av de, så skal lese alle og finne de jeg tror jeg kan svare best på. Noen som har noen gode tips? Skal skrive disposisjon til begge oppgavene med en gang, mens jeg ikke er sliten, tror det er en god teknikk. Vi hadde en prøve tidligere i semesteret (typisk prøve der man får 10-15 spm og 2 timer på å svare på de, som var et arbeidskrav, der jeg gjorde det ganske greit), men det var ganske innøvd/pugget informasjon, som jeg bare reproduserte, ikke drøfting. Skal gjøre mitt beste, men aner ikke hvor lista ligger på så korte eksamener, har kun hatt semesteroppgaver tidligere, der jeg har mye tid til revidering osv. Jeg er rimelig sikker på å bestå, men noen som har noen tips til å takle en dårlig karakter? Anonymkode: 5c87e...4e2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #2 Skrevet 12. desember 2021 Rettskrivning er veldig viktig. Husk å se på feil som de/dem Anonymkode: b6d91...b03
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #3 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Rettskrivning er veldig viktig. Husk å se på feil som de/dem Anonymkode: b6d91...b03 Ja, det skal jeg! Tenker å bruke de siste 45 min-1 time på rettskriving og å levere osv. Anonymkode: 5c87e...4e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå