AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #1 Del Skrevet 12. desember 2021 Jeg tenker å gi kjæresten min et gavekort fra Apollon eller Platekompaniet, men vet ikke helt hvilken butikk som er har best utvalg. Han liker ikke kommersiell listepop, men musikk innen genrene progrock/ industrirock ?/punk osv. Han sier han er lei av å høre på sin gamle musikk, og ønsker noe nytt som er laget de siste årene. Platekompaniet har vel mest kommersiell musikk? Anonymkode: 54c18...5a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #2 Del Skrevet 12. desember 2021 Foreslår et gavekort på Spotify i stedet... Anonymkode: 1868e...a95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #3 Del Skrevet 12. desember 2021 Platekompaniet. Anonymkode: 13c26...5b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VoodooChild Skrevet 12. desember 2021 #4 Del Skrevet 12. desember 2021 (endret) Platekompaniet i Bergen er lagt ned. Endret 12. desember 2021 av VoodooChild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #5 Del Skrevet 12. desember 2021 Ts her. Jeg glemte å skrive at kjæresten min ønsker all musikk på vinyl Anonymkode: 54c18...5a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 12. desember 2021 #6 Del Skrevet 12. desember 2021 Apollon har mest kred. Platekompaniet er muzak for massene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #7 Del Skrevet 12. desember 2021 Apollon er bra, så kan han ta seg en øl mens han ser igjennom platene også😊 Anonymkode: c8f94...16f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #8 Del Skrevet 12. desember 2021 35 minutter siden, VoodooChild said: Platekompaniet i Bergen er lagt ned. Jepp - bare én butikk igjen i hele landet av den gamle kjempen. Tror det bare er et spørsmål om tid før Platekompaniet er historie; utvalget av CD-er er og prisene er bedre andre steder, det samme gjelder utvalget af LP-er, og hva bøker angår, har Outland langt mer å by på. CD-ens vekst og fall og Platekompaniet - to sider av samme sak; ingenting varer evig. Anonymkode: 6ed14...964 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå