Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han kan komme inn i stuen, slå av lyden på TVen og gå igjen. Jeg sier han ikke skal slå av lyden, og da sier han "skal du sitte å se på reklamen da??"

Eller han kan komme inn i stuen, slå av enkelte lys, gå ut igjen. Jeg spør hvorfor han gjør det, og han svarer "det trenger jo ikke være full belysning her"

Kjenner det irriterer meg så sykt. Han oppholder seg jo ikke en gang i rommet, hvorfor slå av lyden på TVen?! GRRRR

Anonymkode: a3707...936

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ja, så kjipt du må ha det. Forresten er jeg enig med han. 

Anonymkode: ff4ff...dc4

• Liker 1
Skrevet

Mannen min lukker ikke igjen skapdørene på kjøkknet!!!!! Vet ikke om det er bare meg eller gjør de fleste menn det? Jæææækla irriterende !

Anonymkode: abfea...c97

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Å ja, så kjipt du må ha det. Forresten er jeg enig med han. 

Anonymkode: ff4ff...dc4

Enig med han? Er det vanlig å slå av lyd og lys når andre oppholder seg i rommet?

Anonymkode: a3707...936

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Mannen min lukker ikke igjen skapdørene på kjøkknet!!!!! Vet ikke om det er bare meg eller gjør de fleste menn det? Jæææækla irriterende !

Anonymkode: abfea...c97

Min ekskjæreste gjor det. Fy søren så irriterende!! 

Anonymkode: 83d38...ff5

Skrevet

Ta en prat med mannen ts. Gjør det når du ikke er irritert. Kanskje i kveld før dere slapper av for kvelden? Spør hvorfor han gjør det og hva han hadde tenkt hadde du gjort det samme mot han. 

Anonymkode: 83d38...ff5

• Liker 1
Skrevet

Du har nok akkurat like mange irriterende uvaner som han har. 

Anonymkode: 20900...e38

Skrevet

Visst du har ekstremt høg lyd og han skrur ned litt kan eg forstå, men fra vanleg lyd til ingenting er ekstremt spesielt. Tulling

Anonymkode: 23c5d...600

Skrevet

Det er respektløst av ham. Han mener at han har større rett enn deg til å bestemme over lyd og lys, enda det er du som ser på TV og befinner deg i rommet.

Jeg hadde blitt provosert av mangelen på respekt.

Anonymkode: b2537...0dc

• Liker 3
Skrevet

Hvis lyden var veldig høy, og han dempet den - så kan jeg forstå det, men hvis han slo av lyden helt, ikke greit! Hvilke lys slo han av? Ett-to små lys, eller større lys? 

Man skal jo spørre først, ikke bare ta seg til rette. Her satt dere ikke i samme rom engang, jeg hadde blitt svært provosert. Når samboer og jeg sitter i stua sammen om ettermiddagen, vil han gjerne ha svært senket belysning. Men vi må møtes på midten, jeg orker ikke sitte i et nesten mørkt rom. 

Husker bestefaren min han taklet ikke lytte på reklame, så når vi tittet på TV slo han av lyden når reklamen pågikk. Men regner ikke med at mannen din er 50-60 år?? Noen er jo utrolig lydvar også, og det må man jo respektere, men man er nødt til å møtes på midten når man bor sammen. 

Skrevet

Det er helt vanlig å irritere seg over småting i et forhold, det går sikkert andre veien også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...