Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hva gjorde dere som var/er gravide med uteklær som gravid? Har jo et barn til, så blir jo mye tid ute og ønsker å kunne være med å leke. Men merker jo at de utklærne som jeg syns var romslige før, allerede strammer godt, og er jo en del mnd igjen med vinter. Prøvd å søke litt på finn, men syns det ligger lite til salgs ute. Kan vel låne noe superundertøy av mannen etterhvert, men tenkte det hadde vært fint med en grei utebukse også. 

Så noen tips til en grei utebukse som kan brukes i vinter for gravide? 

Anonymkode: 3119e...a10

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg rappet både utebukse og dunjakke av mannen. Buksa ble jo trang etter hvert den også, men brukte en tykk strikk da jeg måtte gå med buksa åpen. Ellers har jeg hørt Stormberg har bra tøy til gravide.

Anonymkode: f8e4e...8d9

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg rappet både utebukse og dunjakke av mannen. Buksa ble jo trang etter hvert den også, men brukte en tykk strikk da jeg måtte gå med buksa åpen. Ellers har jeg hørt Stormberg har bra tøy til gravide.

Anonymkode: f8e4e...8d9

Takk for tips. Ser at buksene der ikke får så veldig gode anmeldelser. Får kanskje bare låne mannen sine og kjøre på med strikk ja. 

Skrevet

Da jeg var gravid første gang fikk jeg låne ei stor gammel jakke av min mor. Følte meg svært ufresh der jeg labbet rundt i den svært lite fjonge jakka, så da jeg var gravid med andremann kjøpte jeg ei fin, dyr, ullkåpe for gravide. 

Forsøkte å selge den på Finn etterpå uten hell, så den havnet i Fretex-posen. 🤷‍♀️

Anonymkode: c3980...07a

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk for tips. Ser at buksene der ikke får så veldig gode anmeldelser. Får kanskje bare låne mannen sine og kjøre på med strikk ja. 

Stormberg får generelt veldig mye negativ kritikk på varene sine, men det er veldig mye rare grunner. Som størrelsene, når kvinner kjøper herre/unisex-klær for eksempel. Anbefaler deg virkelig å bestille og prøve, eller trappe opp i butikk å prøve, før du fraskriver det helt. 

Anonymkode: efa6f...17a

• Liker 2
Skrevet

Jeg brukte vinterbuksa mi, med seler, og gikk med smekken åpen. Hadde lang genser under slik at den ble lagt godt over og ned magen. Hadde en stor boblejakke fra zara fra før som var såpass oversized at den passet og var romslig med plass til mye ull under. Og som selvfølgelig dekte ned mot lårene slik at smekken som var åpenpå ikke syntes

Anonymkode: 6c7c0...11b

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg kan bekrefte at noe av den kritikken er berettiget. Jeg kjøpte brukt Stormberg bukse på Finn. Den var for stor rundt magen og for liten over låra tross str XL og jeg var ikke spesielt stor. Lån utebukse eller kjøp en stor, billig på Finn. 

Anonymkode: ecf4e...401

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...