Gjest gjest1 Skrevet 15. oktober 2005 #41 Skrevet 15. oktober 2005 Det der synes jeg er så frekt! Om man ikke er sikker på at man har kommet rett presenterer man seg og sier hvor man skulle ringt, ikke spør hvor man er kommet! Jeg svarer heller ikke med navn om jeg ikke vet hvem som ringer. ← Når de spør hvor de har kommet hen, spør jeg alltid om hvor de skulle Som regel blir de ganske forfjamset. Husket en gang det ringte en og brølte Radio1 inn i røret, jaha sa jeg. Så ble han sur fordi jeg ikke var radio1. En annen gang ringte det ei som skulle til Vestfold Astma og Allergiforbund, og da jeg ikke var Vestfold A&Aforbund kjefta hun på meg for det og påstod at nummeret mitt sto som kontaktnr. på hjemmesidene deres. (da hadde jeg hatt nr i et år...) Slike oppringninger er litt av grunnen til at jeg ikke gidder å stresse med å ta tlf når det ikke er et kjent nr som ringer. Er utrolig mange som ringer feil.
Gjest gjest1 Skrevet 17. oktober 2005 #42 Skrevet 17. oktober 2005 Når de spør hvor de har kommet hen, spør jeg alltid om hvor de skulle Som regel blir de ganske forfjamset. Husket en gang det ringte en og brølte Radio1 inn i røret, jaha sa jeg. Så ble han sur fordi jeg ikke var radio1. En annen gang ringte det ei som skulle til Vestfold Astma og Allergiforbund, og da jeg ikke var Vestfold A&Aforbund kjefta hun på meg for det og påstod at nummeret mitt sto som kontaktnr. på hjemmesidene deres. (da hadde jeg hatt nr i et år...) Slike oppringninger er litt av grunnen til at jeg ikke gidder å stresse med å ta tlf når det ikke er et kjent nr som ringer. Er utrolig mange som ringer feil. ← Hehe, kjenner meg litt igjen der. Er ufattelig irriterende. Greit nok at folk kan ringe feil, men når de ikke godtar at de har kommet feil....?!?!?!? "Jammen det VAR jo dette nummeret som stod til Nils Nilsen. Meg: Men det ER ingen Nils Nilsen her. Dem: Er du sikker på det? Meg: Jeg har bodd her i over 20 år så jeg ville nok ha visst om det bodde noen her ved det navnet.
Paradokset Skrevet 17. oktober 2005 #43 Skrevet 17. oktober 2005 Hehe, kjenner meg litt igjen der. Er ufattelig irriterende. Greit nok at folk kan ringe feil, men når de ikke godtar at de har kommet feil....?!?!?!? "Jammen det VAR jo dette nummeret som stod til Nils Nilsen. Meg: Men det ER ingen Nils Nilsen her. Dem: Er du sikker på det? Meg: Jeg har bodd her i over 20 år så jeg ville nok ha visst om det bodde noen her ved det navnet. ← Det er jo også en av de morsomme måtene å tulle med folk - ringe et vilkårlig nummer og så si "Ja, goddag - du er kommet til Hansen" - så fortsetter du samtalen med å insistere på at det er de som har ringt deg, og ikke omvendt - priceless...
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2005 #44 Skrevet 17. oktober 2005 Det hender jeg ikke gjør det om det passer veldig dårlig. Eller om noen ringer fra ukjent nummer, da er det en eller annen selger som ikke har fått med seg at jeg er registrert i BR. Svarer heller ikke min private mobil når jeg er på jobb, om det ikke er/gjelder min datter eller annen familie, siden jeg da jeg regner med at det er noe svært viktig. ← nei,ikke når vi spiser. Tar ike tlf som jeg blir vekt av på morgenen. Tlf som ringer sent på keld, vil jeg helst ikke ta. Jeg er heller ikke tilgjengelig når jeg er på besøk os noen, på jobb, resturant osv. Da slår jeg av tlf.
Gjest Gjesta Skrevet 17. oktober 2005 #45 Skrevet 17. oktober 2005 Jeg tar alltid telefonen, om det ikke passer å snakke med den som ringer, så sier jeg heller at jeg kan ringe tilbake når jeg er ledig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå