AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #1 Skrevet 12. desember 2021 Hvordan forholde seg til det? Sammen I 17 år. Vi er nok begge to ikke de vi var da vi ble sammen, ser nå at forskjellene blir tydeligere. Det føles jo ikke så bra. Føler meg igrunn ikke bra nok som jeg er, mulig han også føler på det Vi har barn, så det siste noen av oss vil er å Utsett de for samlivsbrudd. Noen som har vært igjennom det samme? Anonymkode: 118ed...733
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #2 Skrevet 12. desember 2021 Eksen min mente han vokste fra meg. Jeg vet fortsatt ikke helt hva han mente med det. Han hadde fått noen nye hobbier og da handla alt om det for ham. Nye ting skjedde i mitt liv også, men han var ikke opptatt av det. Han var mentalt et helt anna sted. Det er vel ofte sånn at en part forlater forholdet mentalt før det skjer fysisk. Anonymkode: 1477b...38f
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #3 Skrevet 12. desember 2021 Man må begge være delaktig for å forhindre det. Gå på samlivskurs. Involvere den andre i egne hobbyer, være oppriktig interessert i å bli bedre i den andre sine hobbyer, over en lengre periode, selv om det ikke er det man hadde valgt først selv. Man bør også strebe etter å ha noe felles å holde på med sammen som par, innenfor de rammene man har. Begge må være interesserte i dette. Anonymkode: e67d1...aaf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå