AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #1 Skrevet 12. desember 2021 Hei! Jeg skal søke på en ny jobb, og i søknaden ber de om vitnemål og attester. Den første er jo enkel, men jeg ble så utrolig usikker på hva de mener med attester.. Mener de attestene jeg har fra tidligere (relevante) jobber, eller noe annet? Dette er en stilling som krever bachelor. Jeg overtenker sikkert, men jeg har ikke vært borti en annonse hvor de ber om attester i papirene du sender inn sammen med CV og søknad før.. Takker og bukker ☺️ Anonymkode: 6bb6b...b44
GulSitron Skrevet 12. desember 2021 #2 Skrevet 12. desember 2021 Jeg tolker det slik ja. F.eks hvis jeg skulle søkt jobb som servitør på et spisested så kunne jeg lagt ved attestene jeg har fått fra frivillig arbeid hvor jeg serverte mat. "GulSitron har gjennomført oppgavene på en god måte og anbefales til lignende arbeid" 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #3 Skrevet 12. desember 2021 GulSitron skrev (2 minutter siden): Jeg tolker det slik ja. F.eks hvis jeg skulle søkt jobb som servitør på et spisested så kunne jeg lagt ved attestene jeg har fått fra frivillig arbeid hvor jeg serverte mat. "GulSitron har gjennomført oppgavene på en god måte og anbefales til lignende arbeid" Da er jeg ikke helt på bærtur 😂 Takk! Anonymkode: 6bb6b...b44 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå