AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #1 Skrevet 12. desember 2021 Jeg husker da jeg var liten så knuste jeg en lysestake som sto i stua, men turte ikke si ifra at jeg hadde knust den så jeg bare la den knuste lysestaka inni et skap foreldrene mine hadde for jeg tenkte at da ville de ikke skjønne at jeg hadde knust den.. Anonymkode: 5058f...5b2
Daryl Dixon Skrevet 12. desember 2021 #2 Skrevet 12. desember 2021 Jeg tegnet på veggen og skrev fuck, og prøvde å skjule det ved å åpen døra så den dekket det. Falt meg ikke inn at noen kunne lukke den.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. desember 2021 #3 Skrevet 12. desember 2021 Jeg lekte hund, og drakk fra sølepytter. 🙉
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #4 Skrevet 12. desember 2021 Jeg prøvde å lage "kontaktlinser" av Dent-pastiller; de grønne ble gjennomsiktige og tynne når man nesten hadde spist dem opp.. Anbefales ikke 😖 Anonymkode: 6cc78...07c 1
Gjest Chiroptera. Skrevet 12. desember 2021 #5 Skrevet 12. desember 2021 Jeg startet klubber, masse klubber. Spøkelsesklubber, detektivklubber, hundelufteklubber, hesteklubber, utforskerklubber. Bare fordi jeg syns det var så gøy å lage medlemskort og medlemsblad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå