Gå til innhold

Uføre forsikring før det er for sent

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte så mange ganger på å skaffe barneforsikring. Brukte dessverre så lang tid at jeg har nå fått kronisk syke barn uten. Sykdommen er kjempe dyr. 

Derfor må jeg ordne meg uføre forsikring nå, før det også er for sent. Jeg tjener dårlig og har nå fått ekstra utgifter, men håper jeg kan sette av penger til en uføre forsikring om det ikke koster flesk. 

Hvordan uføre forsikring har dere? Jeg ønsker en med månedlig betalinger. Er medlem av Fagforbundet. 

Anonymkode: cc64f...944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Omvendt problemstilling her, jeg var for sein med å skaffe meg uføreforsikring på meg selv og har derfor vært nøye med barna. Jeg har tegnet den via Utdanningsforbundet, som har avtale med Tryg. 

Anonymkode: 6a0e2...bd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo bare sjekke priser forskjellige steder . Så lenge du er medlem av fagforbundet så vil jeg anta at du får veldig gunstige priser på forsikringer der - har du vært inne på sidene dere og sett ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsikring gjelder vel ikke for skade/sykdom som har oppstått før den ble tegnet..

Anonymkode: d73f5...d1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Forsikring gjelder vel ikke for skade/sykdom som har oppstått før den ble tegnet..

Anonymkode: d73f5...d1e

Nå er det vel ikke det vedkommende spør om heller da. Barna har blitt syk, så nå vil h*n tegne for seg selv før det blor for sent-altså- vedkommende er klar over det du sier.

Anonymkode: 07a42...4f2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mye forsikringen koster avhenger selvfølgelig av hva den dekker og hva du får utbetalt om den skulle trengs en gang. Jeg har en uføreforsikring med meget god dekning og relativt høy årlig utbetaling, som også dekker en kronisk sykdom jeg har fra før. Den koster 1000 kr/mnd. Du kan få rimeligere enn det, men da gir de også langt lavere utbetalinger. Så kommer det an på hva du evt har av sykdom/skade fra tidligere om du får uføreforsikring og hva den vil koste. Du kan sjekke om fagforeningen har noen avtaler som gir deg billigere forsikring. 

Anonymkode: 93829...e21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...