Gå til innhold

Kan foreldra mine se sms'ene jeg sender når jeg har samme nummer som da jeg var barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt om noen folk som plutselig har kommet og klagd over at de av en eller annen grunn får opp andre i familien sine sms'er på sin mobil.. Er bekymret for at foreldra mine kan se de smser jeg sender på sin, at de kan ha viderekoblet f. Eks? Eller da jeg var barn stilt inn at alle meldinger det nummeret sender skal sendes til dems mobil? 

Jeg er voksen. 

Anonymkode: 5a1d7...820

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har hørt om noen folk som plutselig har kommet og klagd over at de av en eller annen grunn får opp andre i familien sine sms'er på sin mobil.. Er bekymret for at foreldra mine kan se de smser jeg sender på sin, at de kan ha viderekoblet f. Eks? Eller da jeg var barn stilt inn at alle meldinger det nummeret sender skal sendes til dems mobil? 

Jeg er voksen. 

Er du sikker....?

Anonymkode: ed614...781

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er voksen. 

Abonnementet til den voksne datteren min sto på meg for inntil ett år siden (hun betalte regningen selv), og jeg har aldri sett hverken meldinger eller anrop fra/til hennes mobil på min.

Da måtte jeg i såfall hatt et tvilling-sim for hennes telefon lagt inn på min mobil, og det har jeg ikke helt sett poenget med.

Anonymkode: a38e1...e4e

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser ikke en gang sms’ene og slikt til min sønn på 9 år, selv om hans abb står under mitt.

Har ikke tvillingsim.

Jeg kan se posisjonen hans da. Men det kan han slå av på sin tlf. Sjekk innstillingene dine på gps.

Anonymkode: 5aff0...60c

• Liker 1
Skrevet

Ja, hvis man har koblet kontoen opp mot en annen enhet. Og SMS går via web og ikke telenettet.

Jeg får opp egne SMS både på Mac og Pad. 

Trikset er å gå inn på de kto du har, bytte passord, og bekrefte at man må legge inn nytt passord på alle enheter. 

Anonymkode: abb7e...a32

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ja, om de ikke har gjort noe med det så...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...