Gå til innhold

Hva er din favorittscene i Harry Potter?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Vanskelig å velge bare en, men det må være når Harry kommer til Galtvort for å lete etter diademet, og McSnurp og de andre lærerne lager forsvar rundt borgen.

Anonymkode: f94fc...0c7

Åh, den er bare magisk. 

«The Tale of the Three Brothers» er helt fantastisk. Nydelig animert. 

Anonymkode: 49652...709

AnonymBruker skrev (På 12.12.2021 den 9.16):

Vanskelig å velge bare en, men det må være når Harry kommer til Galtvort for å lete etter diademet, og McSnurp og de andre lærerne lager forsvar rundt borgen.

"HOGWARTS IS THREATENED. MAN THE BOUNDERIES, PROTECT US, DO OUR DUTY TO OUR SCHOOOL!" Hehe 

Anonymkode: 6f0a5...ecf

• Liker 5
AnonymBruker skrev (På 12.12.2021 den 9.16):

Helt enig, fantastisk scene! 

Er også utrolig fan av scenen hvor Humlesnurr sloss mot Voldemort i magidepartementet. 

Anonymkode: adef4...595

• Liker 2

Kampen mellom Voldemort og Harry på kirkegården i slutten av Goblet of Fire. Viktig scene for historien i HP og fantastisk gjennomført i filmen. Får tårer i øynene hver gang Cedric Diggory sier: "Take my body back. Take my body back to my father". 

• Liker 2

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Dette her har vært en favoritt lenge, og den er ikke med i boka. Jeg er veldig glad i sangen, hvor de er hen i filmen (både tid og sted) og hele stemningen. 

Skulle til å nevne denne selv 😄

Den er ikke i boka, men den scenen er bare så helt fantastisk episk! Akkurat hva man trenger midt i det mørke og dystre, et lite lysglimt. 

• Liker 2
Annonse
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

"HOGWARTS IS THREATENED. MAN THE BOUNDERIES, PROTECT US, DO OUR DUTY TO OUR SCHOOOL!" Hehe 

"I've always wanted to use that spell!"

• Liker 6
-venter- skrev (Akkurat nå):

Må bare si jeg elsker å se at andre voksne snakket om HP. Føler meg gjerne litt alene om det💛 

Slapp rolig av, vi voksne ser filmene i huset hver jul. I år har jeg også kjøpt HP godteri😍

• Liker 4
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Dette her har vært en favoritt lenge, og den er ikke med i boka. Jeg er veldig glad i sangen, hvor de er hen i filmen (både tid og sted) og hele stemningen. 

Enig, den er så fin! Har hørt mye på den sangen ❤️ 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...