AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #1 Skrevet 11. desember 2021 Etter hårvask så blir det alltid litt hår åppå sluket i dusjen, men når jeg vasket håret mitt sist så var det ikke et eneste hårstrå på det sluket.. jeg syns det var veldig spesielt, var ikke ETT eneste hår der! NULL! Det jeg syns er enda rarere var at dette var første vask etter en ganske heavy avfarging og farging hos frisøren.. ja.. merkelig innlegg og merkelig å lure på det her sikkert, men jeg syns det er skikkelig spesielt faktisk. Hvordan kan det være mulig? Jeg shamponerte 2 ganger, hadde kur i 5 min, også balsam. Det pleier å skli ut en del hår da altså.. Anonymkode: 41043...e0f
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #2 Skrevet 12. desember 2021 Gresset du det tett opp mot vasken kanskje? Anonymkode: a209e...51c
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #3 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Gresset du det tett opp mot vasken kanskje? Anonymkode: a209e...51c Gredde* Anonymkode: a209e...51c
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #4 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Gresset du det tett opp mot vasken kanskje? Anonymkode: a209e...51c Det gjør jeg alltid, men bare lett greeing for at det ikke skal være noe floker før jeg dusjer, men det er noe jeg absolutt alltid gjør Anonymkode: 41043...e0f
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #5 Skrevet 12. desember 2021 Klippet du håret også? Jeg mister alltid mye mindre hår etter klipp, men så tar det seg opp igjen. Anonymkode: ad4b2...648
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå