AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #1 Skrevet 11. desember 2021 Har et barn som har sovet veldig bra helt til det plutselig snudde om for noen uker siden. Hun våkner på kvelden å sover kanskje noen timer for å så være våken å tulle hele natten. Barnet samsover med meg og far, har fått mme i flere måneder siden jeg mistet melken. Barnet har spist fast føde siden 4 mnd. Det er liksom ingen forandringer heller. Er det tenner? Hun har fått to tenner, reaksjonen vi merket var bæsjebleie på natten i en liten uke. Hjelp! Anonymkode: 07846...dff
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #2 Skrevet 11. desember 2021 Veldig vanlig fra 7-9 måneder ja. Har med tenner å gjøre, men også at de blir så bevisste i den perioden. De begynner nok å forstå litt at de etter hvert kan komme seg opp og gå, og de blir nok litt småfrustrert av det de ikke får til enda. Jeg synes denne perioden virker som den absolutt mest frustrerende for babyen og den kan være tøff. Må bare være tålmodig og stå i det. Min våknet masse fra 8 måneder, hjalp veldig å ha ganske aktive dager. Dra på besøk til folk ( ikke så lett nå kanskje med koronaen), dra ut og la babyen få mange inntrykk, så de blir skikkelig trøtte til kvelden. Jeg syntes det hjalp veldig. Anonymkode: 8bf99...611
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå