Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker å få blikkontakt med menn ute og føle på at de synes jeg er attraktiv, jeg må holde meg i skinnet for å ikke møte blikket til menn der ute og gi fra meg ett flørtende/sensuelt blikk, da jeg vet det ikke er ok siden jeg har kjæreste, men Gud, det krever så mye av meg å la være og jeg savner det stukket jeg får i meg når dette skjed. Jeg elsker å føle meg attraktiv, ettertraktet og begjæret og jeg har vanskelig for å gi slipp på deg. Det føles dessverre ikke som det er nok med den oppmerksomheten kun fra kjæresten.. Jeg fantaserer ofte når vi har sex om at noen ser på oss, blir kåte og runker, mastuberer og eller knuller imens de ser på oss og meg. Jeg er biseksuell så må ikle bare være en mann, men det er ofte dems blikk jeg merker vandrer etter meg, så det er enklest å få mettet behovet mitt derfra når vi er ute, men fantasiene kan gjelde begge kjønn. 

Kjæresten er dessverre litt sjalu og jeg føler heg må bruke utrolig mye energi på å passe på at blikket ikke vandrer og det kommer nok aldri til å bli greit i hans øyne med verken flørting eller trekant, selv også med en kvinne. 

Hva er galt med meg? Hva skal jeg gjøre? Jeg savner såå den type oppmerksomhet, flørting og begjær. Må jeg virkelig la helt være hvis jeg skal ha kjæreste…?

Anonymkode: 07394...4da

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor elsker du blikkontakt med menn der ute? bekreftelse på at du er attraktiv? så du tviler på om. du virkelig er attraktiv, er det derfor du ikke får nok? menn som gir eg blikk kontakt er som regel menn som har problemer med damer og kommer ikke nok kontakt med dem, de ser på deg fordi du er kvinne, ikke fordi du har attraktiv personlighet eller utseende.

Anonymkode: aec8e...20f

Skrevet

vil også tilføye at mange menn gir blikkontakt for å se om du gir dem tilbake blikket for å se om DEM selv er attraktive

Anonymkode: aec8e...20f

Skrevet

Ikke så rart at han er sjalu, slike tanker som du har skinner gjennom.

Anonymkode: f3104...aa2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...