AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #1 Skrevet 11. desember 2021 Jeg er 32 uker på vei, slitt med bekkenet hele veien omtrent. Har barn fra før. Det gjør vondt i lysken, og det kjennes nesten ut som jeg har sår nedentil-noe jeg ikke har. Kommer bare når jeg går, reiser meg og snur meg. Helt JÆVLIG! Trodde bekkenløsning var vondt i bekkenet. Ikke svie som kjennes ut som sår..? Halter bortover og sliter virkelig Anonymkode: 8ae61...c42
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #2 Skrevet 12. desember 2021 Det er ligamentsmerter. Anonymkode: 85029...156
Znowie Skrevet 12. desember 2021 #3 Skrevet 12. desember 2021 På begge sidene? Jeg er 33+2 og sliter med hofteleddbøyeren på ene siden, ikke bekkenløsning ifølge behandler.. Helt grusomt å gå på ski feks, da svir det ekstra samme dagen 🙄 Prøv å tøye ut, gå til behandler for å finne ut hvor det sitter.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #4 Skrevet 13. desember 2021 Da jeg hadde slike smerter sa kiropraktoren st det var ligamentsmerter. Anonymkode: 01a89...1e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå