AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #1 Skrevet 11. desember 2021 Jeg er på letting etter en svart bukse, av litt tjukkere type nå for vinter. Jeg fant en bukse jeg likte men den hadde de ikke i min størrelse. Også var denne litt for høy i livet for meg, så trenger uansett alternativ. Denne er fra Munthe og inneholder 70% polyester og 27% viskose, pluss elastan. Så kanskje noen kan anbefale meg et par sol likner, for jeg har skrollet opp og ned hele Zalando uten å finne noe. Ganske rett bukse, svart, med folder, med slisser, uten press. I tjukkere stoff og størrelse S/36. Burde jo ikke være så vanskelig å finne, men klarer ikke. 😬 Anonymkode: 4d6b7...7c6
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #2 Skrevet 12. desember 2021 Jeg er også på jakt etter litt tykkere bukser. Har vært innom mange fysiske butikker og synes de fleste buksene som er i butikk nå er relativt tynne. Litt som de jeg hadde på begynnelsen av 2000-tallet. Jeg fant en på VeroModa/Object, men den hadde strikk i livet. Anonymkode: d74c4...1d6 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #3 Skrevet 12. desember 2021 Hva er slisser? Anonymkode: a3a3c...01f
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #4 Skrevet 12. desember 2021 https://www.boozt.com/no/no/hope/alta-trousers_28666530/222721044?navId=67408&group=listing&position=1000000 Denne har press, men den blir du jo lett kvitt i første vask (med mindre de har gjort noe helt spesielt med den). 55% polyester, 45% ull. Anonymkode: a3a3c...01f
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #5 Skrevet 12. desember 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Hva er slisser? Anonymkode: a3a3c...01f Skrev jeg kanskje feil? Mente de hempene, som man skal tre belte i. Veldig mange bukser ikke har disse, og jeg ønsker jo å kunne bruke de med belte. Anonymkode: 4d6b7...7c6
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #6 Skrevet 12. desember 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: https://www.boozt.com/no/no/hope/alta-trousers_28666530/222721044?navId=67408&group=listing&position=1000000 Denne har press, men den blir du jo lett kvitt i første vask (med mindre de har gjort noe helt spesielt med den). 55% polyester, 45% ull. Anonymkode: a3a3c...01f Likte faktisk ingenting med den buksa 🙈😬 Den virker tynn, for mye glans, og ja, den har press. Når buksa har press, er det ofte fordi stoffet er så tynt, at uten press blir de fort strekt i knærne (mitt inntrykk). Men mest av alt, pris!! Skjønner at det er ull i den, men to tusen.. Ønsker å få kjøpt en bukse til under ett tusen helst. Anonymkode: 4d6b7...7c6
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #7 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Likte faktisk ingenting med den buksa 🙈😬 Den virker tynn, for mye glans, og ja, den har press. Når buksa har press, er det ofte fordi stoffet er så tynt, at uten press blir de fort strekt i knærne (mitt inntrykk). Men mest av alt, pris!! Skjønner at det er ull i den, men to tusen.. Ønsker å få kjøpt en bukse til under ett tusen helst. Anonymkode: 4d6b7...7c6 Jeg har flere tykke kvalitetsbukser med press, men det i seg selv avkrefter naturligvis ikke hypotesen din. Og at du ikke likte buksen, er det jo ingenting å gjøre med, hehe. Håper du finner noe du liker! Anonymkode: a3a3c...01f 1
Zooey Skrevet 12. desember 2021 #8 Skrevet 12. desember 2021 Har du vært på COS? Synes de har mye fint i god kvalitet, særlig i ull, men vil anbefale å gå i butikk og prøve hvis du har mulighet til det. https://www.cosstores.com/en_gbp/women/trousers.html
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #9 Skrevet 12. desember 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har flere tykke kvalitetsbukser med press, men det i seg selv avkrefter naturligvis ikke hypotesen din. Og at du ikke likte buksen, er det jo ingenting å gjøre med, hehe. Håper du finner noe du liker! Anonymkode: a3a3c...01f Beklager, jeg skulle jo selvfølgelig sagt, takk for hjelpen! 😬😅 Uansett 😀😘 Anonymkode: 4d6b7...7c6
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #10 Skrevet 12. desember 2021 8 hours ago, Zooey said: Har du vært på COS? Synes de har mye fint i god kvalitet, særlig i ull, men vil anbefale å gå i butikk og prøve hvis du har mulighet til det. https://www.cosstores.com/en_gbp/women/trousers.html Nei, har ikke vært. Har egentlig mest lyst å slippe å dra i fysisk butikk.. Her jeg bor, er uansett bare H&M og KappAhl på den nærmeste kjøpesenter.. Anonymkode: 4d6b7...7c6
Zooey Skrevet 12. desember 2021 #11 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Nei, har ikke vært. Har egentlig mest lyst å slippe å dra i fysisk butikk.. Her jeg bor, er uansett bare H&M og KappAhl på den nærmeste kjøpesenter.. Anonymkode: 4d6b7...7c6 Skjønner. Jeg er hvertfall veldig fornøyd med buksene jeg har kjøpt der og jeg hater å prøver bukser. Synes generelt de har god kvalitet på klærne. Hvis du bestiller på nett og de ikke passer så får du garantert byttet til riktig størrelse. 1
Tripptrapp1 Skrevet 12. desember 2021 #12 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg er på letting etter en svart bukse, av litt tjukkere type nå for vinter. Jeg fant en bukse jeg likte men den hadde de ikke i min størrelse. Også var denne litt for høy i livet for meg, så trenger uansett alternativ. Denne er fra Munthe og inneholder 70% polyester og 27% viskose, pluss elastan. Så kanskje noen kan anbefale meg et par sol likner, for jeg har skrollet opp og ned hele Zalando uten å finne noe. Ganske rett bukse, svart, med folder, med slisser, uten press. I tjukkere stoff og størrelse S/36. Burde jo ikke være så vanskelig å finne, men klarer ikke. 😬 Anonymkode: 4d6b7...7c6 Fiveunits’ modell hailey, kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå