Gå til innhold

Han har ikke like mye lyst lengre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 40, han er 44.

Før hadde han lyst på meg hele tiden og vi hadde sex ofte, og både morgen og kveld. Men plutselig så er jeg ‘heldig’ om han har lyst på sex 1 gang i uka. Når jeg tar på ham når vi ligger i senga så er det så og si null respons nedentil for ham… han har ikke problemer med å få ereksjon ellers, det vet jeg for han ronker mye når han er bortreist. Og det vet jeg fordi han vil sexte da. Da er han kjempekåt og vil se meg. Men hjemme…? Da er jeg ikke like tennende lengre for en eller annen grunn. Jeg har ikke forandret meg fysisk og han sier jeg er fin og veldig sexy og jeg er alt han vil ha. Men han vil ikke *HA* meg lengre slik som før og det gjør meg trist. Og jeg føler meg så veldig liten når jeg har lyst på ham og viser det, men han ikke responderer på det. Og, ja - jeg har tatt det opp med ham… Han synes ikke vi har lite sex og sier det ikke er noe galt. Han har alltid vært en veldig seksuell person, så jeg skjønner ikke hva det er som skjer. Og han velger heller å legge seg på sofaen å sove om kvelden enn å legge seg samtidig som meg, så kommer han tuslende utpå natta en gang.

Noen tips til hvordan jeg skal takle det? For det er jo mitt problem når han ikke har noe problem med det sånn som det er.

Anonymkode: 06581...976

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen?

Kanskje han er inne i en aseksuell periode? Har du snakket med han om det?

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Noen tips til hvordan jeg skal takle det? For det er jo mitt problem når han ikke har noe problem med det sånn som det er.

Du har jo åpenbart tatt det opp og forsøkt å få til samtale om det du opplever som en brå forandring i han sin atferd.

Når han hevder han er fornøyd og at alt er fint, så må nesten du ta et valg på om du er fornøyd. Er du ikke det, så må du ta konsekvensen av det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er 40, han er 44.

Før hadde han lyst på meg hele tiden og vi hadde sex ofte, og både morgen og kveld. Men plutselig så er jeg ‘heldig’ om han har lyst på sex 1 gang i uka. Når jeg tar på ham når vi ligger i senga så er det så og si null respons nedentil for ham… han har ikke problemer med å få ereksjon ellers, det vet jeg for han ronker mye når han er bortreist. Og det vet jeg fordi han vil sexte da. Da er han kjempekåt og vil se meg. Men hjemme…? Da er jeg ikke like tennende lengre for en eller annen grunn. Jeg har ikke forandret meg fysisk og han sier jeg er fin og veldig sexy og jeg er alt han vil ha. Men han vil ikke *HA* meg lengre slik som før og det gjør meg trist. Og jeg føler meg så veldig liten når jeg har lyst på ham og viser det, men han ikke responderer på det. Og, ja - jeg har tatt det opp med ham… Han synes ikke vi har lite sex og sier det ikke er noe galt. Han har alltid vært en veldig seksuell person, så jeg skjønner ikke hva det er som skjer. Og han velger heller å legge seg på sofaen å sove om kvelden enn å legge seg samtidig som meg, så kommer han tuslende utpå natta en gang.

Helt normal utvikling. Fyren nærmer seg 50 med stormskritt; dette er naturens gang.

Anonymkode: 8f91e...38b

• Liker 1
Skrevet
Herlighet skrev (51 minutter siden):

Hvor lenge har dere vært sammen?

Kanskje han er inne i en aseksuell periode? Har du snakket med han om det?

Vi har vært sammen i 7 år. Synes det er merkelig han tenner sånn på å sexte med meg, men ikke når han har meg på siden av seg. Jeg har aldri sagt nei til sex og vi har alltid hatt bra sex, og jeg har hele veien tatt like mye initiativ til sex som han - helt til nå de siste mnd. Da har det vært jeg som har tatt inititativ og ikke fått så mye reaksjon. Og nå kjenner jeg at jeg ikke tåler å få flere stille avslag fra ham og tør ikke prøve meg fordi jeg blir lei meg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg tror dere trenger å restarte sexlivet? I min verden er det bare en ting som fungerer, og det er å prate ut om ting.

Men det kreves at begge er ærlige, og ikke holder igjen på ting som er tabubelagt. Sliter han med utløsning eller ereksjon bør han være ærlig på det. Jeg tror ikke han har mistet lysten på deg, fordi han blir tent av sextingen. Spenningen og gnisten dør ut i forhold, av manglende prat, variasjoner og vedlikehold av kjærligheten. At han ronker når han er bortreist, tyder mere på at ikke føler på prestasjonsangst av å ronke..

Han sier at ingenting er galt, men her er han uærlig... Det å komme tuslende utpå natta for å legge seg å sove, viser noe annet. Det må jo være et tydelig tegn, på at han sliter med noe han ikke vil si?

Skal man ha et velfungerende sexliv og samliv sammen, må man være åpen og ærlig i samtalene... Begge har et ansvar for at dette skal fungere, uten det blir det bare krøll desverre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...