Gå til innhold

Problemer på jobben!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber på et ungdomshjem. Vi hentet en jente hjemme for et tre måneders opphold på ungdomshjemmet. Denne jenta hadde puttet en katt i bagen sin. Da jeg undersøkte bagen hennes når vi kom på ungdomshjemmet fant jeg en katt. Hun hadde ikke vedtak fra kommunen på å ha kjæledyr. Jeg ringte boligen der jenta bor og de ville ikke ha katta. Jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre så jeg leverte katta på kattehotell og glemte saken. Jeg hadde satt sjefen som kontaktperson og han har sendt katta på et kattehus. Sjefen er forbanna fordi jeg har brukt firmaets penger på kattehotell. Jenta maser på å få igjen katta. Nå er det tre uker til vedtaket hennes går ut og jeg tror sjefen har misforstått hva et kattehus er for noe. Jeg føler at jenta fortjener å få igjen katta når hun skal hjem hvor enn det er.

Jeg er redd for at sjefen har misforstått og at kattehuset har gitt katta til noen andre. Jeg har sendt sjefen e-post om dette for å få det skriftlig, men han svarer ikke.

Hvem er ansvarlig for denne katta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke mye gjennomtenkt disse trolletrådene dine, virker som om du er i ferd med å miste grepet.

Anonymkode: 41661...931

• Liker 6
Skrevet

Hvorfor valgte du en katt som drama denne gang? 

Anonymkode: cd279...3c2

• Liker 2
Skrevet

Klassisk eksempel på trolletråd vil jeg si.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...