Gjest Cid Skrevet 11. desember 2021 #1 Skrevet 11. desember 2021 Andre her som bruker å følge med på den serien? Jeg har startet på sesong 5 nå og jeg digger den nye tulle dommeren 😆
Katten.2.0 Skrevet 11. desember 2021 #2 Skrevet 11. desember 2021 Liker måten serien leker seg, men samtidig virker det som de har gått tom for ideer i de to siste sesongene. Skaper kunstige konflikter osv.
Gjest Cid Skrevet 11. desember 2021 #4 Skrevet 11. desember 2021 Hannah80 skrev (32 minutter siden): Jeg elsker Diane Lockhart❤️ Samme, syntes alltid at hun var en mer interessant karakter enn Alicia
Hannah80 Skrevet 12. desember 2021 #5 Skrevet 12. desember 2021 Cid skrev (27 minutter siden): Samme, syntes alltid at hun var en mer interessant karakter enn Alicia Fullstendig enig med deg. Hun var definitivt min favoritt i den serien 👍
Gjest Cid Skrevet 12. desember 2021 #6 Skrevet 12. desember 2021 (endret) Hannah80 skrev (4 minutter siden): Fullstendig enig med deg. Hun var definitivt min favoritt i den serien 👍 Savner ikke Alicia engang Men savner Will, Cary og Kalinda, jeg ble ganske lei meg når Will døde Og at Alicia til slutt endte sammen med Mr Big 2.0 Edit: Kan ikke glemme Eli, for en karakter 😅 Endret 12. desember 2021 av Cid
Gjest Cid Skrevet 13. desember 2021 #7 Skrevet 13. desember 2021 Må si jeg virkelig liker Mandy Patinkin sin karakter i sesong 5 😄 Rett og slett helt genial, har flirt så mye av scenene med han 😅 Liker også Stephen Lang sin karakter men jeg visste ikke at Cord var han fordi han var ugjenkjennelig Håper denne serien holder på i mange år med Diane
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå