AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #61 Del Skrevet 21. november 2022 Turtellure12 skrev (6 timer siden): 20?? Wow.. Enig. Gjennomsnittlig debutalder for gutter er 18 år, og siden en del begynner vesentlig tidligere må det nødvendigvis også være ganske mange som venter til etter de har fylt 20. Anonymkode: 12f47...902 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #62 Del Skrevet 21. november 2022 Jeg vil si 25. Etter 25 så stusser jeg i alle fall. Og jeg vet om flere som ville stusset hvis fyren var over 25 og ikke hatt sex ennå. Anonymkode: f1e00...ff3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #63 Del Skrevet 21. november 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Grunnen er kanskje viktigst her. Vil du ikke? Har du ikke funnet den rette? Venter du frivillig? Eller er du creepy, slem, kvinnehatende MRA som kvinner ikke vil ta i med ildtang engang? Og forøvrig, bedre å være jomfru lenger , enn å være en av de mennene som har kjøper sex( voldtekt) for å " få det overstått" Anonymkode: 1207f...475 Kan du ikke ta det oppgulpet ditt en annen plass i stedet for å ødelegge tråden Anonymkode: e0eff...3ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #64 Del Skrevet 23. april 2023 Jeg nærmer meg 40. Ser jo ikke så lyst på det. Anonymkode: 78709...8b8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #65 Del Skrevet 25. april 2023 Er uerfaren selv og ønsker meg det samme i en mann. Syns det er mer turn Off med en som har ligget mye jeg da. Er heller dømmende den veien 🤪 Anonymkode: e37be...849 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeg-er-anonym Skrevet 25. april 2023 #66 Del Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er uerfaren selv og ønsker meg det samme i en mann. Syns det er mer turn Off med en som har ligget mye jeg da. Er heller dømmende den veien 🤪 Anonymkode: e37be...849 Er mann og sitter i samme situasjon som deg. Dessverre går det ikke ann å uttrykke seg den veien. En blir eksempelvis da tenkt på som incel, kvinnehater osv… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #67 Del Skrevet 25. april 2023 Jeg-er-anonym skrev (15 minutter siden): Er mann og sitter i samme situasjon som deg. Dessverre går det ikke ann å uttrykke seg den veien. En blir eksempelvis da tenkt på som incel, kvinnehater osv… Må man uttrykke det så veldig da? Det er jo klart man fremstår som litt rar hvis det er eneste fokuset man har i livet. Hvis man derimot lever livet som normalt og er oppegående ellers så er det litt underordnet med om man har ligget eller ikke tenker jeg. Anonymkode: e37be...849 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeg-er-anonym Skrevet 25. april 2023 #68 Del Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Må man uttrykke det så veldig da? Det er jo klart man fremstår som litt rar hvis det er eneste fokuset man har i livet. Hvis man derimot lever livet som normalt og er oppegående ellers så er det litt underordnet med om man har ligget eller ikke tenker jeg. Anonymkode: e37be...849 Mente ikke at en uttrykker seg veldig. Mer det at hvis jeg blir spurt om ting om det temaet så vil mine svar i dagens samfunn som oftest ikke bli tatt godt i mot. Jeg har ikke noe i mot at folk holder på den andre veien, men for min del vil ikke jeg ha det slik. Kan aldri være mer enn en venn med noen som er av den andre siden, men gode venner kan vi være. Men da vi har to helt ulike syn på visse ting i et forhold blir å ha et parforhold et problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
språkpurk Skrevet 25. april 2023 #69 Del Skrevet 25. april 2023 Synes det er langt større grunn til å stusse over at så mange 20-30-åringer ikke behersker morsmålet sitt enn at enkelte av dem ikke har hatt sex, men det er meg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeg-er-anonym Skrevet 25. april 2023 #70 Del Skrevet 25. april 2023 språkpurk skrev (58 minutter siden): Synes det er langt større grunn til å stusse over at så mange 20-30-åringer ikke behersker morsmålet sitt enn at enkelte av dem ikke har hatt sex, men det er meg. Passende navn for en sånn kommentar😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #71 Del Skrevet 18. mai 2023 Har hørt at 17 år er da de fleste debuterer, så kanskje etter det? Anonymkode: 78709...8b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeg-er-anonym Skrevet 18. mai 2023 #72 Del Skrevet 18. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har hørt at 17 år er da de fleste debuterer, så kanskje etter det? Anonymkode: 78709...8b8 Det at folk velger å begynne såpass tidlig gjør jo ikke det at det er ugreit etter dette. Selv synes jeg en bør klare å vente til en finner partneren en skal ha livet ut slik at for min del er det ikke snakk om hvor mange år en bør være før det er ugreit. Det er derimot ugreit å gå å gjøre det helt tilfeldig da det mister sin sanne mening 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2023 #73 Del Skrevet 18. mai 2023 Det er jo gjerne sånn at folk, særlig kvinner, antar at de aller fleste i praksis er nesten like attraktive. "Har du aldri hatt kjæreste, du som er en så bra fyr?" "Nei, dessverre. Kunne du gått på date med meg?" "Nei" "Nettopp" Anonymkode: eb461...b80 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 18. mai 2023 #74 Del Skrevet 18. mai 2023 Det er ikke slik at man må pule og særlig ikke innenfor en viss frist. Dette er utrolig barnslig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jessie1987 Skrevet 19. mai 2023 #75 Del Skrevet 19. mai 2023 Hadde ikke brydd meg om han var på min alder og jomfru. Er sent 30 årene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå