Gå til innhold

Helt ærlig kvinner, når er det ugreit å fortsatt være jomfru?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

La oss være ærlige, alder teller. Det er greit å være 20 år uten arbeidserfaring, ikke så greit å være 30.

Så har vi dette med jomfrudom og menn. Helt ærlig, skriv gjerne som anonym. Når begynner dere å stusse over et en mann fortsatt er jomfru, og syns det er turn off? (Ja det er lov å til og med mene dette allerede skjer i de sene tenårene) Vær ærlig!

Anonymkode: 4b262...d0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rundt 25 kanskje? Men er ikke noen absolutt deal-breaker dersom det er en bra mann. Bare litt pussig. 

Anonymkode: e680c...3b6

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 35 og hadde aldri datet en som var jomfru. Ikke nødvendigvis pga sexen, men pga mangel på relasjonell erfaring. 

Hadde nok også stusset over det som 20 åring, men ikke sånn at det gjorde noe

Anonymkode: 4da31...138

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er 35 og hadde aldri datet en som var jomfru. Ikke nødvendigvis pga sexen, men pga mangel på relasjonell erfaring. 

Hvor setter du grensa?

Anonymkode: 8d4f3...81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal man stusse på det? Altså hva om en mann 35 år, har hatt sex 1 gang når han var 17 år, men ikke noe siden. Han er ikke jomfru så da trenger han ikke si noe om det og alt er greit. Men med en gang han ikke har hatt den ene gangen med sex, så er han merkelig, for da må det være et stempel i pannen?

Hvorfor er jomfru-stempelet så viktig? Jeg er 30 år, kvinne, og om jeg hadde funnet en mann rundt min alder som enda var jomfru hadde jeg sagt «og? :vetikke:» for er det egentlig så viktig? Kjemien i senga kommer med tiden, selvom fyren har haugevis av erfaring, trenger ikke det bety at det blir magisk. Tvert om så er kanskje han mer ødelagt av alt annet, og har vanskeligere for å lære seg hva nåværende partner faktisk liker. Bedre med en tom kopp man kan fylle enn en som renner over pga. for mye innhold :) 

Anonymkode: 66a9e...521

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

20? Ojda. Gjennomsnittlig debutalder for gutter er vel 19 år, så du vil finne ganske mange 20-årige jomfruer. 

Anonymkode: 12f47...902

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange er jomfru lenge fordi de aldri finner noen som er tiltrukket av de, trist men sant

Anonymkode: f6763...38a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

La oss være ærlige, alder teller. Det er greit å være 20 år uten arbeidserfaring, ikke så greit å være 30.

Så har vi dette med jomfrudom og menn. Helt ærlig, skriv gjerne som anonym. Når begynner dere å stusse over et en mann fortsatt er jomfru, og syns det er turn off? (Ja det er lov å til og med mene dette allerede skjer i de sene tenårene) Vær ærlig!

Kvinner har bestemt at man er jomfru. Dvs de ser på deg om du er verdt å ha sex med eller ikke. Om ikke så er du jomfru. Er ingen aldersgrense sånn sett.

Anonymkode: 9beff...0c4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann var 22 år og jomfru da vi ble sammen. Stusset ikke over det. Jeg hadde bare hatt en sexpartner før han. Har aldri savnet noe i vårt sexliv. Tror ikke jeg har en bestemt grense.

Anonymkode: 8596d...01d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Kvinner har bestemt at man er jomfru. Dvs de ser på deg om du er verdt å ha sex med eller ikke. Om ikke så er du jomfru. Er ingen aldersgrense sånn sett.

Anonymkode: 9beff...0c4

Det er bare delevis sant. Det finnes jomfrumenn som ikke er bestemt at skal være jomfru, men som bare ikke har prøvd nok til å få seg noe eller er for kresen for damene. Så spørsmålet er når de går over grensa sånn at de blir evige jomfru kun i kraft av at de er jomfru. Jeg tror snittet er rundt 23-24, men mulig noen damer har høyere grense. etter 30 er det ihvertfall umulig å noen gang få sex hvis man er jomfru

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er bare delevis sant. Det finnes jomfrumenn som ikke er bestemt at skal være jomfru, men som bare ikke har prøvd nok til å få seg noe eller er for kresen for damene. Så spørsmålet er når de går over grensa sånn at de blir evige jomfru kun i kraft av at de er jomfru. Jeg tror snittet er rundt 23-24, men mulig noen damer har høyere grense. etter 30 er det ihvertfall umulig å noen gang få sex hvis man er jomfru

Om kvinner har 23-24 som snitt så er det ikke rart tallene flyr i været på menn som faller utenfor for da er det titusener av menn som er jomfru som 24 åringer og dermed uaktuelle. 

Anonymkode: 4ea47...dd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Så spørsmålet er når de går over grensa sånn at de blir evige jomfru kun i kraft av at de er jomfru. Jeg tror snittet er rundt 23-24, men mulig noen damer har høyere grense. etter 30 er det ihvertfall umulig å noen gang få sex hvis man er jomfru

Å ha sex er vel fortsatt det riktige begrepet?   Men alt det du sier, om i kraft av å være jomfru, avhenger jo av at dette blir annonsert?  Jeg var 27, og så ingen grunn til å fortelle henne om det. Og hun på 42, var jo mer usikker enn jeg var.  Jeg var aldri i en liggesituasjon før det, så jeg fikk aldri sjansen til å bli avvist pga at jeg var jomfru. 

Anonymkode: 5e533...624

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen aldersgrense på det, jeg syns det er greit uansett og respekterer det. I USA er det helt vanlig at menn velger å være jomfru til de gifter seg så å være jomfru som voksen trenger ikke være noe negativt. 

Jeg hadde kanskje begynt å stusse om en mann var over 40 og aldri hadde hatt sex men ikke under det 

Anonymkode: fba0a...337

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm viste ikke at dette var et så stort tema. 

kvinner liker å bli godt kjent med mannen før de tenker sex. 

liker jeg fyren nokk til å ville ha sex mef han, så gjør det ikke noe at han ikke har hatt sex før. 

Anonymkode: bb2d3...321

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte om ei som møtte en på nettet. De pratet sammen og skulle møtes på en kafé. De var begge litt over 50 år. Da fortalte han henne at han var jomfru og hadde ikke hatt sex med dame, eller klina med ei dame. Hun synes det var godt over...så Hun takket nei til videre kontakt. Som Hun sa til meg, hun ville ikke lære opp en godt voksen mann

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

for meg ville det aldri vært et problem.
jeg er demi, og ville ønsket en partner som var like meg selv. for meg er det mtsatte, flere partnere noe som vilel vært en dealbreaker for meg.

Anonymkode: 23f13...caf

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er sexy. 40 år gammel mannlig jomfru er helt innafor. Vel å merke dersom han ellers er hyggelig, en fin og stabil personlighet, utdanning og jobb, og har flyttet fra sin mor for mange år siden. Jomfrudom er uproblematisk og byr på spennende muligheter!

Endret av Olaug Olsen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min var 25 år og jomfru da vi ble sammen. Det gjorde meg absolutt ingenting, men jeg lurte jo på hvordan en så kjekk og snill mann som ham fremdeles var jomfru. Han ønsket at den første gangen skulle bety noen og ikke bare være en tilfeldig ons., og da ble det sånn🤗

Anonymkode: 691d1...063

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som AB over her er jeg også Demi. Om jeg møtte en fyr på min alder (rundt 30) som var jomfru hadde jeg overhodet ikke tenkt noe negativt om det, da jeg forstår at mange faktorer kan spille inn som grunner til at han er jomfru. Og er jeg ekstra heldig så betyr det kanskje at han også er Demi (selv om det ikke nødvendigvis trenger være grunnen og det er heller ikke et krav). Jeg har aldri hatt bra sex fordi det aldri har vært de riktige følelsene, så om ekte følelser oppstod hadde jeg gitt beng i hvor mye erfaring han har. 

Om det hadde kommet fram at han ikke var jomfru fordi han hadde tatt v-kortet ved å kjøpe sex hadde han vært uaktuell, derimot. 

Anonymkode: 6b655...139

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...