AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #1 Skrevet 11. desember 2021 Har ikke turd å si det til ham da favorittstillinga hans er å ta meg i skje. Men måten han treffer meg gjør det ubehagelig, og jeg lurer da på om det er "jeg" som er problemet. Er operert for rectocele (fremfall av bakre skjedevegg) etter fødsel, og lurer på om det er derfor. Har så lite lyst til å ta dette opp med fastlegen, for tviler på at det er så mye å gjøre. Men nå har jeg latet som om at jeg har likt det i 3 år, og tørr ikke si nå at det er den stillingen jeg "får" minst ut av. Bare å fortsette å late som videre? Anonymkode: ce989...894
Gjest ABM Skrevet 11. desember 2021 #2 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har ikke turd å si det til ham da favorittstillinga hans er å ta meg i skje. Men måten han treffer meg gjør det ubehagelig, og jeg lurer da på om det er "jeg" som er problemet. Er operert for rectocele (fremfall av bakre skjedevegg) etter fødsel, og lurer på om det er derfor. Har så lite lyst til å ta dette opp med fastlegen, for tviler på at det er så mye å gjøre. Men nå har jeg latet som om at jeg har likt det i 3 år, og tørr ikke si nå at det er den stillingen jeg "får" minst ut av. Bare å fortsette å late som videre? Anonymkode: ce989...894 Selvsagt ikke ..finn ut av det sammen med mannen du..
Doktor Dyregod Skrevet 11. desember 2021 #3 Skrevet 11. desember 2021 Dere får teste ut noen andre stillinger og finne ny favoritt 1
Glufseguri Skrevet 11. desember 2021 #5 Skrevet 11. desember 2021 Mulig du anspenner siden du kvir deg? Var det smertefullt før operasjonen eller vondt i andre stillinger? Det er en stilling som treffer dypt, kanskje be han om å ikke støte hardt. Eller bare ta kontrollen og være øverst😘
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #6 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har ikke turd å si det til ham da favorittstillinga hans er å ta meg i skje. Men måten han treffer meg gjør det ubehagelig, og jeg lurer da på om det er "jeg" som er problemet. Er operert for rectocele (fremfall av bakre skjedevegg) etter fødsel, og lurer på om det er derfor. Har så lite lyst til å ta dette opp med fastlegen, for tviler på at det er så mye å gjøre. Men nå har jeg latet som om at jeg har likt det i 3 år, og tørr ikke si nå at det er den stillingen jeg "får" minst ut av. Bare å fortsette å late som videre? Anonymkode: ce989...894 Det skal ikke være ubehagelig for deg å ha sex. Jeg tenker at du må si fra til mannen om dette. Du kan jo gi det et forsøk å snakke om det i en setting utenfor senga; helst før det gjentar seg. Tipper at han bare vil deg vel i senga og fortsetter som før nettopp fordi han ikke vet at du vil gjøre det annerledes. Han vet vel at du har vært gjennom inngrepet og da bør han vise hensyn for det. Hvis det motsatte er tilfellet og du føler deg for utrygg til å ta praten, tenker jeg dere bør oppsøke noe hjelp som par. Anonymkode: a3f48...ba1 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #7 Skrevet 11. desember 2021 Men altså… det er din kropp ikke sant ? Ditt liv? Si fra at au, det gjør vondt ! Han vil da vite hva som er galt, det har jo vært greit før? Ja, men det har begynt å gjøre vondt i går og dagen før der igjen. Finnes det andre stillinger ? spør du mannen . Var dette vanskelig ? Anonymkode: dac59...d68 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #8 Skrevet 11. desember 2021 Rart å ta dette opp etter flere år. Jeg ville bare fortsatt som før. Du ønsker vel å gjøre mannen glad? Anonymkode: 2d63b...6eb 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #9 Skrevet 11. desember 2021 Nemmen du må jo ikke ha sex i den stillingen om du får vondt?! Kan jo bli skadet og vi får vondt av ting for en grunn. Du må behandle kroppen din bedre ♥️♥️ Anonymkode: 2c44a...d9f 1
Elidaa Skrevet 11. desember 2021 #10 Skrevet 11. desember 2021 Du må jo si ifra at det gjør vondt/er ubehagelig. Han vil jo ikke gjøre deg vondt, og når du later som alt er bra, så er det jo som en løgn. Hvorfor har du ikke klart å si fra? Hva hadde du følt om du fant ut at måten du ridde han gjorde vondt for han, å han ikke hadde sagt fra til deg?.. Si fra 🧡 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #11 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Rart å ta dette opp etter flere år. Jeg ville bare fortsatt som før. Du ønsker vel å gjøre mannen glad? Anonymkode: 2d63b...6eb Nei hva faen?? Anonymkode: 2c44a...d9f 5
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #12 Skrevet 11. desember 2021 Før fødsler var det ikke vondt å bli tatt bakfra. Så fikk jeg en skade etter fødsel son gjorde at jeg måtte operere. Daværende mann var ikke spesielt glad i skje stillingen så tenkte ikke over det for å være ærlig. Vi har jo sex i andre stillinger også, men det er absolutt den han helst velger og tar initiativ til, og jeg vil ikke skuffe ham å si at det er ubehagelig. Anonymkode: ce989...894
Gjest Elder Millennial Skrevet 11. desember 2021 #13 Skrevet 11. desember 2021 Nei, dette fortsetter du ikke med, sex skal ikke være vondt, det kommer jo til å kvele hele lysten om du fortsetter. Er litt overrasket over at du har holdt ut 3 år 😳 Bare å si det som det er, se om små justeringer kan gjøre det bedre for deg også, kan jo være litt spennende å prøve seg fram? Bare rolig så klart. Tenk om han tror det er din favorittstilling og gjør det mest fordi han tror du liker det best? Mannen er ikke tankeleser, du blir nødt til å snakke med han om det. Det går nok helt greit skal du se.
Glufseguri Skrevet 11. desember 2021 #14 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Før fødsler var det ikke vondt å bli tatt bakfra. Så fikk jeg en skade etter fødsel son gjorde at jeg måtte operere. Daværende mann var ikke spesielt glad i skje stillingen så tenkte ikke over det for å være ærlig. Vi har jo sex i andre stillinger også, men det er absolutt den han helst velger og tar initiativ til, og jeg vil ikke skuffe ham å si at det er ubehagelig. Anonymkode: ce989...894 Jeg tror han blir mer skuffet over segselv om han får vite at det er vondt for deg! Han vil jo deg ikke vondt! Snakk med han og forklar det, han må få vite det så dere kan sammen finne bedre måter å ha sex på 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #15 Skrevet 11. desember 2021 Du har latt som om det har vært godt i flere år selv om det ikke har vært det? Det er, unnskyld meg, skikkelig dårlig gjort. Han har trodd at du liker disse stillingene like godt som han. Kan du se for deg hva du ville følt om du fikk vite at du har gjort noe mot noen regelmessig som du trodde de likte like godt som deg, men som de faktisk fikk vondt av? Altså... Du skal ikke fortelle han at du har hatt vondt i flere år. Du var hensynsløs nok til å ikke kommunisere med din kjære, og du bør ta straffen for det. Det du kan gjøre er å si at du NÅ har begynt å fått vondt i de stillingene. Så tar du deg en tur til fastlegen og finner ut hva som er galt. Anonymkode: 6444f...32e 2
NiceOrNothing Skrevet 11. desember 2021 #16 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Nei hva faen?? Anonymkode: 2c44a...d9f Samme her👆 Wtf!! Håper dette var en dårlig spøk 🙈 3
MacadamiaNut Skrevet 12. desember 2021 #18 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Rart å ta dette opp etter flere år. Jeg ville bare fortsatt som før. Du ønsker vel å gjøre mannen glad? Anonymkode: 2d63b...6eb 🖕🏻
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #19 Skrevet 12. desember 2021 Ser at det kan bli litt vanskelig å forklare at det har gjort vondt i 3 år Du kan kanskje si at det plutselig har blitt vondt nå? Og om dere kan prøve å modifisere stillingen sammen Anonymkode: cc990...62b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå