Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som hører på russisk musikk og kan foreslå noen artister. 

Liker FACE godt. 

Liker også metal. Har Russland noe ala Rammstein å tilby tro? 

Anonymkode: 70f91...792

Skrevet (endret)

Jeg hører ikke spesielt på russisk musikk, men jeg vet da om band som: Arkona,

Kalevala,

Edit: aner ikke hvor det ble av teksten jeg hadde skrevet…men jeg skrev at Alisa er et av de mest kjente undergrunnsbandene som startet på 80-tallet i Russland ( jeg kjøpte en ep med dem for 29 kopek i Estland i - 92, Gorky Park gjorde stor suksess utenlands på slutten av 80-tallet, med et album som ble produsert av Jon Bon Jovi, Kalevala og Arkona er folk metal, Grima er et tomanns black metalband fra de sibirske skoger. 

Endret av absinthia
  • Liker 1
Skrevet

..og her er litt russisk industrimetal 

Skrevet

Masse fantastisk rock musikk i Russland 

Anonymkode: 17a76...9a3

Skrevet

..kom på at jeg glemte disse: 

Skrevet

@absinthia Den første låten svingte jo. Skal vi si  "super guud", kanskje   :skya: :fnise:

Har ikke noe å bidra med siden det meste jeg vet om av røssjan er "tÆcno", og ikke har jeg ikke har noe "system" på musikk sortert på land av det som ikke er det heller...Ætpåtæll har jeg rÆv hukommelse på artistnavn også😅 Definitivt mye bra russisk musikk, uten at jeg kan diske opp noe som ligner Ramstein sånn på strak arm..

Anonymkode: 9adb6...485

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

@absinthia Den første låten svingte jo. Skal vi si  "super guud", kanskje   :skya: :fnise:

Har ikke noe å bidra med siden det meste jeg vet om av røssjan er "tÆcno", og ikke har jeg ikke har noe "system" på musikk sortert på land av det som ikke er det heller...Ætpåtæll har jeg rÆv hukommelse på artistnavn også😅 Definitivt mye bra russisk musikk, uten at jeg kan diske opp noe som ligner Ramstein sånn på strak arm..

Anonymkode: 9adb6...485

Hah.. jeg hadde jo glemt Leningrad. Kom over dem da jeg så filmen « Everything is illuminated» med denne.

..og ja, Marsha i Arkona er en glimrende vokalist/ musiker og growler veldig, veldig bra. Yarilo, kan få nesten hvem som helst til å ville hoppe rundt omkring i rommet. 😃

Endret av absinthia
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hvis du liker FACE, kan jo Pharaoh være en å sjekke ut? Mulig du allerede har hørt om han, han er jo veldig kjent 😄 Ellers, JEEMBO? Jeg liker også Max Korzh, det er litt samme vibe selv om han vel er hviterusser. Jeg er også glad i hardbass, så DJ Blyatman (slovaker, men har en del på russisk) og ДЕТИ RAVE er ganske gøy!

• 1 måned senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.12.2021 den 21.15):

Noen som hører på russisk musikk og kan foreslå noen artister. 

Liker FACE godt. 

Liker også metal. Har Russland noe ala Rammstein å tilby tro? 

Anonymkode: 70f91...792

Podmoskovnie Vechera med Vladimir Troshin er klassisk . Piotr Leschenko var også en fantastisk myk sanger, men dette er jo absolutt ikke Rammsteinaktig.

Skrevet

Anonymkode: 4139d...cf4

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...