Draculadragen Skrevet 11. desember 2021 #1 Skrevet 11. desember 2021 Jeg er utdannet som sosionom og jobber på et ungdomshjem. Ungdommene kan være frekke og direkte udregelige. Jeg hater jobben og jeg hater ungdommene. Det virker ikke som ungdommene liker meg heller. Jeg har søkt på flere jobber hos NAV og kommet inn til flere intervjuer for så å ikke få jobben. Det at jeg ikke har relevant jobb gjør at jeg fort mister besinnelsen på jobb. Jeg jobber med å ikke miste besinnelsen. Problemet mitt er at hvis ungdommene slenger dritt så klarer jeg ikke la være å slenge dritt tilbake. Må man kjenne noen i NAV for å få jobb der?
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #2 Skrevet 11. desember 2021 Har du muligens valgt en litt feil utdanning? Anonymkode: fecaa...0dd 7
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #3 Skrevet 11. desember 2021 Troller du? Med din utdanning trodde jeg du hadde verktøy for å kontrollere det å miste besinnelsen. Det er mange dyktige mennesker som jobber i NAV, de skiller sak og person og mister ikke besinnelsen. Har du havnet på feil hylle? Du har god grunnutdanning og kan lett omskolere deg til noe du kan bruke din tilleggskompetanse til. Anonymkode: 0a8b3...30d 4
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #4 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 11.12.2021 den 21.18): Troller du? Med din utdanning trodde jeg du hadde verktøy for å kontrollere det å miste besinnelsen. Det er mange dyktige mennesker som jobber i NAV, de skiller sak og person og mister ikke besinnelsen. Har du havnet på feil hylle? Du har god grunnutdanning og kan lett omskolere deg til noe du kan bruke din tilleggskompetanse til. Anonymkode: 0a8b3...30d Forslag til omskolering? AnonymBruker skrev (På 11.12.2021 den 21.18): Troller du? Med din utdanning trodde jeg du hadde verktøy for å kontrollere det å miste besinnelsen. Det er mange dyktige mennesker som jobber i NAV, de skiller sak og person og mister ikke besinnelsen. Har du havnet på feil hylle? Du har god grunnutdanning og kan lett omskolere deg til noe du kan bruke din tilleggskompetanse til. Anonymkode: 0a8b3...30d Nei, alle som jobber i NAV skiller sak og person, de kan miste besinnelsen som alle andre. Anonymkode: 488a3...a6f
K.B. Skrevet 11. desember 2021 #5 Skrevet 11. desember 2021 Draculadragen skrev (20 minutter siden): Jeg er utdannet som sosionom og jobber på et ungdomshjem. Ungdommene kan være frekke og direkte udregelige. Jeg hater jobben og jeg hater ungdommene. Det virker ikke som ungdommene liker meg heller. Jeg har søkt på flere jobber hos NAV og kommet inn til flere intervjuer for så å ikke få jobben. Det at jeg ikke har relevant jobb gjør at jeg fort mister besinnelsen på jobb. Jeg jobber med å ikke miste besinnelsen. Problemet mitt er at hvis ungdommene slenger dritt så klarer jeg ikke la være å slenge dritt tilbake. Må man kjenne noen i NAV for å få jobb der? Hjelpes! Jeg håper noen legger to og to sammen og får sparket deg til helvete ut av stillingen du har nå. Jobbe på NAV skal du ihvertfall ikke. Du høres ut som en privilegert dritt som trenger en reality check! 5
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #6 Skrevet 11. desember 2021 K.B. skrev (8 minutter siden): Hjelpes! Jeg håper noen legger to og to sammen og får sparket deg til helvete ut av stillingen du har nå. Jobbe på NAV skal du ihvertfall ikke. Du høres ut som en privilegert dritt som trenger en reality check! 😅Ro deg ned Anonymkode: 488a3...a6f
Draculadragen Skrevet 11. desember 2021 Forfatter #7 Skrevet 11. desember 2021 Jeg har jobbet her i fire år nå, men ønsker å jobbe på kontor. Jobben på ungdomshjemmet har fått meg til å mislike ressursvake mennesker. Jeg tror jeg kan hjelpe mer ved å jobbe som saksbehandler og en eller annen gang vil jeg vell klare intervjuet på NAV.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #8 Skrevet 11. desember 2021 Du fremstår vel ikke personlig egnet på intervju, da. NAV-jobber kastes etter folk med din påståtte utdanning. Anonymkode: 70d53...386 8
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #9 Skrevet 11. desember 2021 Draculadragen skrev (36 minutter siden): Jeg er utdannet som sosionom og jobber på et ungdomshjem. Ungdommene kan være frekke og direkte udregelige. Jeg hater jobben og jeg hater ungdommene. Det virker ikke som ungdommene liker meg heller. Jeg har søkt på flere jobber hos NAV og kommet inn til flere intervjuer for så å ikke få jobben. Det at jeg ikke har relevant jobb gjør at jeg fort mister besinnelsen på jobb. Jeg jobber med å ikke miste besinnelsen. Problemet mitt er at hvis ungdommene slenger dritt så klarer jeg ikke la være å slenge dritt tilbake. Må man kjenne noen i NAV for å få jobb der? Tror du at du ikke vil få dritt slengt etter deg som ansatt i NAV? Anonymkode: a5fa5...59d 1
K.B. Skrevet 11. desember 2021 #10 Skrevet 11. desember 2021 (endret) Draculadragen skrev (6 minutter siden): Jeg har jobbet her i fire år nå, men ønsker å jobbe på kontor. Jobben på ungdomshjemmet har fått meg til å mislike ressursvake mennesker. Jeg tror jeg kan hjelpe mer ved å jobbe som saksbehandler og en eller annen gang vil jeg vell klare intervjuet på NAV. Og du er utdannet sosionom? Enten troller du med oss, eller så har du en diagnose. Endret 11. desember 2021 av K.B.
Draculadragen Skrevet 11. desember 2021 Forfatter #11 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror du at du ikke vil få dritt slengt etter deg som ansatt i NAV? Anonymkode: a5fa5...59d Jo, men da kan man si at man ikke takler kundekontakt psykisk og få skjerming. Da kan jeg sitte og saksbehandle uten å ha kontakt med mennesker. Jeg vet at det er flere som jobber skjermet i NAV.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #12 Skrevet 11. desember 2021 Barneverntjenesten er også en mulighet? Masse saksbehandling i de fleste stillingene der. Hvilken by søker du jobber i? Å jobbe på NAV i Oslo f.eks. kreves det ofte erfaring fra før, grunnet svært høyt arbeidspress. Du bør søke jobber på mindre steder først, for å få erfaring. Anonymkode: b4dfb...4af
Draculadragen Skrevet 11. desember 2021 Forfatter #13 Skrevet 11. desember 2021 K.B. skrev (1 minutt siden): Og du er utdannet sosionom? Enten troller du med oss, eller så har du en diagnose. Jeg mener ressurssvake mennesker som ikke jobber for å bli selvhjulpne. Det å bli selvhjulpen er grunnpilaren til NAV.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #14 Skrevet 11. desember 2021 Draculadragen skrev (6 minutter siden): Jeg mener ressurssvake mennesker som ikke jobber for å bli selvhjulpne. Det å bli selvhjulpen er grunnpilaren til NAV. 🤔 Det er vel generell mangel på empati og refleksjonsevne som skinner igjennom på intervju med NAV da. Du burde valgt en annen utdanning. Anonymkode: b2f49...644 5
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #15 Skrevet 11. desember 2021 Draculadragen skrev (26 minutter siden): Jeg har jobbet her i fire år nå, men ønsker å jobbe på kontor. Jobben på ungdomshjemmet har fått meg til å mislike ressursvake mennesker. Jeg tror jeg kan hjelpe mer ved å jobbe som saksbehandler og en eller annen gang vil jeg vell klare intervjuet på NAV. Ja for en jobb i NAV omfatter jo såklart stort sett ressurssterke mennesker 🤪🤪🤪 Anonymkode: 5ce35...10c 2
Draculadragen Skrevet 11. desember 2021 Forfatter #16 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): 🤔 Det er vel generell mangel på empati og refleksjonsevne som skinner igjennom på intervju med NAV da. Du burde valgt en annen utdanning. Anonymkode: b2f49...644 Det har jeg hørt mange si. Jeg vil derfor være flink på saksbehandling hvor jeg kan ta avgjørelser basert på det juridiske. Hvis man holder seg til det juridiske så kan man ikke gjøre feil.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #17 Skrevet 11. desember 2021 Draculadragen skrev (23 minutter siden): Det har jeg hørt mange si. Jeg vil derfor være flink på saksbehandling hvor jeg kan ta avgjørelser basert på det juridiske. Hvis man holder seg til det juridiske så kan man ikke gjøre feil. Hilsen sosionomen 😂😂😂😂 Anonymkode: 5ce35...10c
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #18 Skrevet 11. desember 2021 Draculadragen skrev (26 minutter siden): Det har jeg hørt mange si. Jeg vil derfor være flink på saksbehandling hvor jeg kan ta avgjørelser basert på det juridiske. Hvis man holder seg til det juridiske så kan man ikke gjøre feil. Jeg er ikke personen du siterer, men kanskje dette studiet kan være noe for deg? https://www.hiof.no/studier/programmer/s403k-helserett-og-saksbehandling-videreutdanning-fleksibel-modell/ Anonymkode: fe832...ce6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå