AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #1 Skrevet 11. desember 2021 Det er sikkert flere kreative mødre eller vordende mødre her. Har dere lyst å fortelle litt hva dere har laget eller har lyst til å lage til babyen? Mange strikker sikkert klær, men er det andre ting dere lager selv? Anonymkode: 72996...e33
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #2 Skrevet 11. desember 2021 Jeg har lyst til å lage min egen baby-bok ala de man får kjøpt ferdige for å fylle ut vekt og høyde, når de får tenner, første ord og sånne ting. Har ikke funnet noen jeg liker så tenkte lage en egen i en dot grid notatbok (typisk sånne man bruker til bullet journals) Også tenker jeg å lage babyalbum. Disse tingene er jo mer til meg enn til baby da 😄 Men vet at jeg som barn likte godt å se i mitt eget babyalbum som mamma hadde laget. Tenkt å brodere noe å henge på veggen på barnerommet etterhvert. Anonymkode: bdf87...82e
Fhuzzy Skrevet 11. desember 2021 #3 Skrevet 11. desember 2021 Jeg har laget babybok/album med eget design som jeg skal få trykket opp i et skikkelig album til ettårsdagen 😊 er ikke så voldsomt fingernem med strikking og den type ting, så jeg får ta igjen noe med grafisk design
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #4 Skrevet 12. desember 2021 Heklet rangle og vognpynt laget uro i origami Anonymkode: e3e0a...f96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå