Gå til innhold

Er det normalt at det ikke har klaffet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har jobbet mye borte dette halve året siden vi begynte å prøve i sommer. Har hatt 5 prøveforsøk der et av forsøkene klaffet på eggløsningsdag og et forsøk 2 dager før eggløsning. Ellers har det vært over 2 dager før eggløsning da vi hadde samleie. 

Er det grunn til å bli bekymret nå eller kan jeg slappe av?

Anonymkode: 343a9...c6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv når man treffer på eggløsning, så er det bare 15-20% sjanse for at det klaffer den syklusen. Så jeg ville slappet av foreløpig. De fleste blir gravide i løpet av et års prøving (og om man ikke har blitt det, er neste steg utredning for å finne ut om dere trenger litt hjelp, eller om dere bare har hatt uflaks). I og med at dere sannsynligvis bare har truffet to PP'er så langt, er det alt for tidlig å begynne å bekymre seg :)

Anonymkode: 9f39c...384

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Selv når man treffer på eggløsning, så er det bare 15-20% sjanse for at det klaffer den syklusen. Så jeg ville slappet av foreløpig. De fleste blir gravide i løpet av et års prøving (og om man ikke har blitt det, er neste steg utredning for å finne ut om dere trenger litt hjelp, eller om dere bare har hatt uflaks). I og med at dere sannsynligvis bare har truffet to PP'er så langt, er det alt for tidlig å begynne å bekymre seg :)

Anonymkode: 9f39c...384

Takk for svar. Men har også syklus som er 3 dager før men det kan være for tidlig så derfor regnet jeg ikke den. Men ligger å plager meg litt 😕

ts

Anonymkode: 343a9...c6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...