AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #1 Skrevet 11. desember 2021 Mannen har jobbet mye borte dette halve året siden vi begynte å prøve i sommer. Har hatt 5 prøveforsøk der et av forsøkene klaffet på eggløsningsdag og et forsøk 2 dager før eggløsning. Ellers har det vært over 2 dager før eggløsning da vi hadde samleie. Er det grunn til å bli bekymret nå eller kan jeg slappe av? Anonymkode: 343a9...c6a
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #2 Skrevet 11. desember 2021 Selv når man treffer på eggløsning, så er det bare 15-20% sjanse for at det klaffer den syklusen. Så jeg ville slappet av foreløpig. De fleste blir gravide i løpet av et års prøving (og om man ikke har blitt det, er neste steg utredning for å finne ut om dere trenger litt hjelp, eller om dere bare har hatt uflaks). I og med at dere sannsynligvis bare har truffet to PP'er så langt, er det alt for tidlig å begynne å bekymre seg Anonymkode: 9f39c...384 3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #3 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Selv når man treffer på eggløsning, så er det bare 15-20% sjanse for at det klaffer den syklusen. Så jeg ville slappet av foreløpig. De fleste blir gravide i løpet av et års prøving (og om man ikke har blitt det, er neste steg utredning for å finne ut om dere trenger litt hjelp, eller om dere bare har hatt uflaks). I og med at dere sannsynligvis bare har truffet to PP'er så langt, er det alt for tidlig å begynne å bekymre seg Anonymkode: 9f39c...384 Takk for svar. Men har også syklus som er 3 dager før men det kan være for tidlig så derfor regnet jeg ikke den. Men ligger å plager meg litt 😕 ts Anonymkode: 343a9...c6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå