AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #1 Skrevet 11. desember 2021 Har kjøpt slalomski fra naboen. Gutten min skal bruke de. Gutten som har brukt de er litt tyngre enn min gutt. Hvordan justere bindingene? Anonymkode: 2ebfb...c3d
Gjest theTitanic Skrevet 11. desember 2021 #2 Skrevet 11. desember 2021 Bak på bindingen er det noen små tall som viser vekt. Så ser du et sted der som det er plass til å bruke skrutrekker for å justere.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #3 Skrevet 11. desember 2021 theTitanic skrev (1 time siden): Bak på bindingen er det noen små tall som viser vekt. Så ser du et sted der som det er plass til å bruke skrutrekker for å justere. Du må justere både foran OG bak på bindingen. Og det er i «vekten» de tallene er. Hva du stiller bindingene på er alt etter hvordan kjørestilen er. F.eks jeg og min søster veier Ca det samme og er Ca like store. Hvis hun låner mine ski må bindingen justeres siden hun kjører mer forsiktig enn meg. Jeg vil anbefale deg å gå innom i skiutleien når dere skal på ski så kan de som kan det justere bindingen for deg. Anonymkode: 405f0...3c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå