Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kva tenker dykk om 1 mann 2damer som lever i lag ,og deler det meste?

har sjølv prøvd ,litt av det. 

Anonymkode: f4100...090

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

tenker da og på samhold,vennskap,og at ein står sterkare i lag med fleire

Skrevet

Tenker at på ett eller annet tidspunkt slår sprekker en eller annen vei. De færreste gidder holde på sånn resten av livet. 

Anonymkode: d17b2...2b1

• Liker 2
Skrevet

Hvis 3 skal holde sammen tror jeg det er viktig at alle har et forhold til hverandre, altså at kvinnene også liker hverandre. Alle må være med på det 100%, ikke gjøre det for andres del. 

Anonymkode: ce0b2...deb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tenker at på ett eller annet tidspunkt slår sprekker en eller annen vei. De færreste gidder holde på sånn resten av livet. 

Anonymkode: d17b2...2b1

er vel det harde brutale svaret eg frykta,ikkje lett når følelsane er der .trua på eit godt langt liv i lag, der ein kan gjera ting i lag

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Jo flere kokker jo mere søl, er min umiddelbare tanke. Forhold med bare to er jo vanskelige nok. 

Men sånn rent praktisk så høres det jo ut som en drøm med flere å fordele husarbeid på😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvis 3 skal holde sammen tror jeg det er viktig at alle har et forhold til hverandre, altså at kvinnene også liker hverandre. Alle må være med på det 100%, ikke gjøre det for andres del. 

uff ja er eit godt p eng at kjemien på damene må vera god,av og til e ting litt for godt til å vera sant 

Skrevet
Elder Millennial skrev (1 minutt siden):

Jo flere kokker jo mere søl, er min umiddelbare tanke. Forhold med bare to er jo vanskelige nok. 

Men sånn rent praktisk så høres det jo ut som en drøm med flere å fordele husarbeid på😅

ikkje berre husarbeid ,men kvardagen i seg sjølv

Skrevet
Elder Millennial skrev (Akkurat nå):

På enn annen måte så kan det bli mindre drama om man FAKTISK putter sjalusi til side. 

Gjest Elder Millennial
Skrevet
Vigdal skrev (Akkurat nå):

ikkje berre husarbeid ,men kvardagen i seg sjølv

Ja, rent praktisk ser jeg mange fordeler. Tenker også at det er spennende i sengehalmen og kunne bytte litt og være sammen med flere og litt om hverandre. 

Det jeg hadde slitt mest med var ikke å dele sengen, men å ikke være den viktigste personen i livet til mannen min, men det er vel det som kjernen med å være poly og grunnen til at jeg ikke hadde fått det til. 

Skrevet

Jeg tenker at sålenge dette fungerer som et vennskapelig hippiekollektiv med fri sex, går det sikkert bra. Hvis det skulle oppstå romantiske følelser i noen retning kommer det derimot til å gå lukt til helvete. 

Anonymkode: c86b5...f53

• Liker 2
Skrevet

Har mer sansen for 1 dame 2 menn

Anonymkode: 39af9...4fd

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

På enn annen måte så kan det bli mindre drama om man FAKTISK putter sjalusi til side. 

sjalusi er ein vesentleg ting ja,

Skrevet

dette  forholde som vi tre hadde var jo fantastisk den vetle stunda det varte ,såg lyst på framtida,med alt som var planlagt,der 3 part hadde sine eigne ting da ho var ein del eldre,tok det ganske fælt då det vart slutt.for meg va dette so skjedde ein gang i livet ,med å komme over ei med akkuratt samme interesse som meg,da meina eg heilt likt,det ska noko til for at sånne ting kan skje.

Skrevet
Vigdal skrev (1 minutt siden):

dette  forholde som vi tre hadde var jo fantastisk den vetle stunda det varte ,såg lyst på framtida,med alt som var planlagt,der 3 part hadde sine eigne ting da ho var ein del eldre,tok det ganske fælt då det vart slutt.for meg va dette so skjedde ein gang i livet ,med å komme over ei med akkuratt samme interesse som meg,da meina eg heilt likt,det ska noko til for at sånne ting kan skje.

Vigdal skrev (1 minutt siden):

Ellers so vart eg lurt trill rundt,men det trur eg ikkje,litt av ei rar form for makt desse damene har,utn at ein tenker over det

Skrevet

jeg tror jeg er poly, men samtidig er jeg usikker da jeg vet jeg ikke hadde klart å takle sjalusien om min partner fikk seg en annen.vet ikke om man kan kall seg selv for poly når man bare ønsker det for seg selv og ikke sin partner,...

jeg er i tillegg demi (tror jeg) altså, jeg er ikke tiltrukket av folk jeg ikke har en relasjon til. jegh ar i løpet av mitt 36 år lange liv kun kysset 3 stk. så jeg vet ikke om jeg kommer til å få følelser for noen andre igjen. 

jeg ar sammen med min mann i 20 år, før jeg ble forelsket i en annen. den nye hadde jeg kjent i ca 10 år før det  ble følelser, det gikk som det ikke (jeg og mannen hadde tidligere snakket om åpent forhold, men han taklet det ikke likevell) det tok aldri av minefølelser for min mann, da det utviklet seg følelser for den andre.

min nye viste hele tiden om min mann, og ønsket å komme å bo sammen med oss, både min mann og meg.

jeg er nå skilt, sammen med den nye.
vi tror begge han kan være åpen for en til mann "i forholdet" men slik vet man jo selvsagt ikke før man står der. 
det e mye som ville vært lettere, spesielt fordi jeg er en "klengete person" som liker hjemmekos og det å gjøre ting sammen.
ellers er tanken på det økonomiske, husarbeid etc. lettere når det deles på flere. men det viktigste er jo at man kan ha et solid vennskap å forme sammen.

ingen av oss har eller vil ha barn.

Anonymkode: c1bb7...e38

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Christina82, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...