AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #1 Skrevet 11. desember 2021 Hadde du protestert? Anonymkode: 066c7...1d9
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #2 Skrevet 11. desember 2021 Ikke kødd med mitt tidsfordriv. Anonymkode: a940d...a8e 3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #3 Skrevet 11. desember 2021 Hadde gått til rettssak. Anonymkode: 0afa0...56f 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #4 Skrevet 11. desember 2021 Hadde ikke brydd meg nevneverdig. Anonymkode: 2b0de...513 1
Daria Skrevet 11. desember 2021 #5 Skrevet 11. desember 2021 Jeg ville protestert heftig. Ikke fordi jeg ikke kan leve uten KG (sa hun med 60 000 innlegg og snart 18 års fartstid... ), men fordi det å stenge et lovlig nettsted med en sånn begrunnelse er et kraftig angrep på ytringsfriheten og høyst sannsynlig i strid med lovverket, og ville tydet på en styresmakt på ville veier. 5
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #6 Skrevet 11. desember 2021 5 minutter siden, Daria said: Jeg ville protestert heftig. Ikke fordi jeg ikke kan leve uten KG (sa hun med 60 000 innlegg og snart 18 års fartstid... ), men fordi det å stenge et lovlig nettsted med en sånn begrunnelse er et kraftig angrep på ytringsfriheten og høyst sannsynlig i strid med lovverket, og ville tydet på en styresmakt på ville veier. Da finner man bare andre begrunnelser, som "hatprat" etc. Fakta er at en rekke større diskusjonsforum har blitt lagt ned de siste årene; SOL debatt ble lagt ned etter 22. juli, Hegnar Online er også borte, og VG Debatt kastet ut alle de gamle medlemmene i sommer, som har startet et nytt forum: fridiskusjon.no. Dessuten har også debattsentralen til Aftenposten blitt borte, og det samme med den gamle kommentarfunksjonen hos Dagbladet. De eneste reelle diskusjonsforumene som er igjen i Norge i dag, er KG, fridiskusjon.no og freak.no. Diskusjon.no har lav aktivitet, og antall aktive medlemmer på VG Debatt kan telles på en hånd. Så det er ingen grunn til at KG skal eksistere for all fremtid; det kommer en tid da forumets dager er talte. Den tidligere kjøp- og salgskjempen QXL legges forresten også ned i disse dager, og det gamle blogg.no er for lengst borte; ingenting varer evig. Anonymkode: 0766c...3a7
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #7 Skrevet 15. desember 2021 Tja, det beste hadde vært å legge ned hele internett. Tipper verden hadde blitt enormt mye bedre. Anonymkode: 42cec...db6
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 15. desember 2021 #8 Skrevet 15. desember 2021 Hadde gått i protesttog.
Sokkar Skrevet 15. desember 2021 #9 Skrevet 15. desember 2021 (endret) Da kunne jeg brukt tiden jeg er pålogget her, på noe konstruktivt 😅 Endret 15. desember 2021 av Sokkar 1
Kågebruker Skrevet 15. desember 2021 #10 Skrevet 15. desember 2021 Sokkar skrev (43 minutter siden): Da kunne jeg brukt tiden jeg er pålogget her, på noe konstruktivt 😅 Nevn en ting som er mer konstruktivt enn KG! 1
Sokkar Skrevet 16. desember 2021 #11 Skrevet 16. desember 2021 Kågebruker skrev (22 timer siden): Nevn en ting som er mer konstruktivt enn KG! Må berre legge ned KG først, så finner jeg nok ut av det 😆
Draculadragen Skrevet 16. desember 2021 #12 Skrevet 16. desember 2021 Jeg ville ledd og gått inn i et av de mange forumene som ikke er regulert
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #13 Skrevet 16. desember 2021 Tror det er bra at «snille menn» har et sted de kan snakke om problemene sine. Å legge ned KG hadde vært feil. Anonymkode: 45f87...557
PetterKanin Skrevet 16. desember 2021 #14 Skrevet 16. desember 2021 Med den sensuren KG bedriver i dag, så ville jeg vel egentlig ansett det som en helt rettferdig avgjørelse.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #15 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 11.12.2021 den 20.15): Da finner man bare andre begrunnelser, som "hatprat" etc. Fakta er at en rekke større diskusjonsforum har blitt lagt ned de siste årene; SOL debatt ble lagt ned etter 22. juli, Hegnar Online er også borte, og VG Debatt kastet ut alle de gamle medlemmene i sommer, som har startet et nytt forum: fridiskusjon.no. Dessuten har også debattsentralen til Aftenposten blitt borte, og det samme med den gamle kommentarfunksjonen hos Dagbladet. De eneste reelle diskusjonsforumene som er igjen i Norge i dag, er KG, fridiskusjon.no og freak.no. Diskusjon.no har lav aktivitet, og antall aktive medlemmer på VG Debatt kan telles på en hånd. Så det er ingen grunn til at KG skal eksistere for all fremtid; det kommer en tid da forumets dager er talte. Den tidligere kjøp- og salgskjempen QXL legges forresten også ned i disse dager, og det gamle blogg.no er for lengst borte; ingenting varer evig. Anonymkode: 0766c...3a7 Alle disse har jo lagt ned seg selv, ikke blitt tvangsnedlagt av myndighetene. Anonymkode: c6777...6e9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå