GÃ¥ til innhold

P-plaster erfaringer? Paranoid her 😅

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet jeg er ganske fruktbar, begge mine barn er unnfanget første syklus etter lengre perioder på plaster. Nå tok jeg av plaster på søndag for den vanlige pausen, og da pleier alltid mensen å komme dagen etter. Den har ikke kommet enda, og jeg noier selvfølgelig på om plasteret har sviktet meg 😅 kan garantere at det ikke har vært brukerfeil. Kjæresten bor langt vekke, så vi har bare hatt sex en gang siste perioden også. Vet det bare er å kjøpe test, men jeg bor på en liten plass, så kjøper den ikke i nærheten! Så får ikke kjøpt test før tirsdag 😅 

Syklusen min var litt på viddene ukene etter vaksinene, men trodde den var normal igjen nå. 

Da skal jeg også donere blod, men det kan jeg vel ikke om jeg faktisk er gravid igjen😅

Ååå, kan ikke noen si noen beroligende ord?? Har ikke helt planer om flere barn akkurat nå🙈😅

Anonymkode: 0d964...7d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte det i 3 mnd, og mista el. Tok 4 mnd etter slutt før det kom tilbake. Ergo, jeg ble ikke gravid hvis det var det du lurte på.

Anonymkode: a76db...4c1

• Liker 1
Skrevet

Hjelper litt, men lurer jo litt hvor bra det funker for meg med tanke på hvor raskt jeg har blitt gravid de to andre gangene😅 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hjelper litt, men lurer jo litt hvor bra det funker for meg med tanke på hvor raskt jeg har blitt gravid de to andre gangene😅 

Jeg er også veldig fruktbar! Ble gravid første pp på første barn, og rakk ikke få mensenblødning etter fødselen før jeg var gravid igjen. Så tror ikke det er noen fare, men som med alle andre prevensjonsmidler ER det jo aldri 100% ;)

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er også veldig fruktbar! Ble gravid første pp på første barn, og rakk ikke få mensenblødning etter fødselen før jeg var gravid igjen. Så tror ikke det er noen fare, men som med alle andre prevensjonsmidler ER det jo aldri 100% ;)

Pokker at sølibat ikke er noe alternativ🙈😂 

Vil jo ha en eller to til, men vil helst bo sammen med kjæresten først 😅 åååh, tankene mine kverker meg, og stresser meg sikkert sånn at mensen ikke kommer pga det😅

Skrevet

Jeg gikk mange år på p-plaster og min erfaring var at i blant så kom ikke mensen den dagen den pleide selv om den som regel var veldig stabil på plasteret. Så det kan være litt tilfeldig altså :) 

Anonymkode: 1ee4a...c75

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg gikk mange år på p-plaster og min erfaring var at i blant så kom ikke mensen den dagen den pleide selv om den som regel var veldig stabil på plasteret. Så det kan være litt tilfeldig altså :) 

Anonymkode: 1ee4a...c75

Takk!  :)
(edit: oops, var ikke anonym mer 😅 Jaja, relativt anonym likevel da)

Endret av Ins0mniac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...