AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #1 Skrevet 11. desember 2021 Hva er det beste produktet for å «fjerne» mørke ringer rundt øynene? Hilsen småbarnsmor som konstant ser enda mer sliten ut enn jeg egentlig er🙈 Anonymkode: fd1fa...4cb
Moromor Skrevet 11. desember 2021 #2 Skrevet 11. desember 2021 Følger denne, selv om jeg ikke er småbarnsmor nå lenger. Det setter sine spor. Og så kommer de små barna etter hvert i tenårene. Kan bli både fler søvnløse netter og grå hår av det!😂 1
AprilLudgate Skrevet 11. desember 2021 #3 Skrevet 11. desember 2021 Om det er mye og man vil redusere det på usminket hud må man fikse det kirurgisk. Ellers er løsningen concealer Puffy eyes kan man dempe med kremer, men ikke mørk farge.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #4 Skrevet 12. desember 2021 Fløff skrev (11 timer siden): Om det er mye og man vil redusere det på usminket hud må man fikse det kirurgisk. Ellers er løsningen concealer Puffy eyes kan man dempe med kremer, men ikke mørk farge. Takk! Da får det nesten bli concealer. Jeg har jo et håp om bedring på sikt… 👌🤣 Anonymkode: fd1fa...4cb
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #5 Skrevet 13. desember 2021 Jeg anbefaler og serumet fra The ordinary. Testet det ved å bare bruke det under det ene øyet, og det ble en markant forskjell. Anonymkode: 86ad6...e79
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #6 Skrevet 13. desember 2021 Kjøp en pudderconcealer som passer din hudtype. Kan også anbefale filler til under øynene, behandlingen heter tear trough filler og er helt fantastisk! Google det og se bilder Anonymkode: 5b573...392
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå