Gå til innhold

Julebord med jobben ble avlyst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle hatt julebord med jobben i dag, men det ble jo avlyst pga de nye restriksjonene.. Hadde igrunn gledet meg litt, da det er lenge siden vi var sosiale sammen og jeg er en person som ikke gjør så mye på fritiden.. Mange har sikkert funnet seg noe annet å gjøre, andre å besøke ved å følge reglene selvfølgelig.  Men jeg er hjemme, like ensom som alltid.. Jeg er vant til og "fornøyd" med å være for meg selv, men i dag føler jeg på ensomheten.. Jeg har ikke mange å oppsøke om det kunne vært "lov".. 

Kjedelig at det ble sånn.. 

Anonymkode: d811e...6d3

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle også vært på julebord, men er litt lettet over at det ble avlyst. Selv om jeg gjerne kunne spise litt pinnekjøtt i godt selskap forsåvidt. Men fyllafest er jeg ikke helt giret på lenger dessverre, og da er det ikke like gøy når det virker som det er de fleste andres mål uansett..

Anonymkode: 22a0e...741

• Liker 1
Skrevet

Fyllefester står jeg glatt over men ellers er det ekstra sårt for oss som ikke har så mange når de få tingene i året blir avlyst. Selv har jeg mann men skulle gjerne hatt anledning til å ha gode samtaler med andre enn han, to år oss to alene er ikke helt det samme som å møte andre en gang hver 3 måned. Men, jeg har stor forståelse for at ting blir avlyst bare at det rammer mest de som fra før har lite nettverk å ta av. Hjelper lite med facetiming når man ikke har noen å facetime med. Skjønner godt du er skuffet ts. 

Anonymkode: 3ef4b...619

• Liker 1
Skrevet

Jeg skulle egentlig også på julebord i går. Hadde kjøpt ny kjole og alt, og var i festkomiteen. Men ble avlyst. 

Egentlig så hadde jeg bestemt meg for å ikke dra uansett, for jeg vasser i koronasmitte om dagen. Uten smittevernutstyr. Men at jeg ble sittende på julebordøkvelden å tørke spy etter en treårig som fikk omgangssyke, var jeg ikke helt forberedt på. 

Anonymkode: 9f973...c2d

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Skulle også vært på julebord, men er litt lettet over at det ble avlyst. Selv om jeg gjerne kunne spise litt pinnekjøtt i godt selskap forsåvidt. Men fyllafest er jeg ikke helt giret på lenger dessverre, og da er det ikke like gøy når det virker som det er de fleste andres mål uansett..

Anonymkode: Hadde 

Tror nok ikke dette hadde blitt noen fyllefest, da de fleste av oss er nokså tilbakeholdne  på det punktet. Vi skulle vært på ett utested og fått servert deilig julemat og bare kost oss uten stress og mas.. 

Jeg også hadde (endelig) kjøpt meg noe nytt jeg skulle ha på meg.. Og var så glad og fornøyd med det. Skal selvfølgelig ha det på meg senere, men må si jeg føler litt på skuffelsen. Mer enn jeg trodde, da det ikke kom som en kjempebombe at det ble avlyst.. 

Anonymkode: d811e...6d3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...