Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte å spørre dere -hva kan man gi en 3/4-årig jente til jul? Noen forslag? Bamser, leker og annet? Kjenner desverre ikke barnet så godt og synes det er vanskelig, klær er utelukket. Hun går i barnehage, vet hun var Peppa Pig-fan, men det kan jo hende det begynner å gå over nå. Noen kule bøker for barn kanskje?

Spør også etter forslag til hva man kan gi en voksen kvinne, eller evt. familiegave.

Skal ikke sendes i posten

Dette kan godt være en tråd hvor andre også spør etter hjelp :)

Anonymkode: ded20...7fb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vildkatten-spill ble veldig populært her. Og Yatzoo (Yatzi med dyr på terningene i stedet for tall). Ellers er puslespill noe jenta mi blir glad for, og Lego samt perler. Vet ikke hva barnet har, men kanskje akebrett av ulike sorter, skøyter eller ski. Dette har jenta mi blitt veldig glad for 😊

Til voksne tror jeg hjemmelagede ting/bakst er noe de fleste vil sette pris på. Jeg laget krumkaker og småkaker og fløtekarameller til voksne i år fordi jeg virkelig ikke ante hva jeg skulle gi 😅

Endret av Sheik
Skrevet

Hvorfor gir man gaver til barn man ikke kjenner?

Anonymkode: 2d9d1...d91

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor gir man gaver til barn man ikke kjenner?

Anonymkode: 2d9d1...d91

Tja fordi man hjelper organisasjoner foreksenpel 

Anonymkode: 4eddb...c7b

• Liker 3
Skrevet

Min jente på 3 år elsker Paw patrol og da særlig den rosa valpen som heter Skye.

Anonymkode: d810d...562

Skrevet

Bøker, vev (billig på Clas Ohlson) og litt garn, glittertusjer/tegnestæsj, spill (feks Uno, juniorutgaven til Ticket to Ride, Ludo, et samarbeidsspill?)

Anonymkode: 83757...beb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...