Gå til innhold

Passiv i senga

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest noen tråder her inne på seksualitetsforumet om damer som er passive i senga, og er litt bekymret for at jeg er det selv, men får ikke helt taket på hva det er. 

Hva legger du i å være passiv i senga? Og eventuelt aktiv?

Anonymkode: 206f8...75f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Initiativ til både å ha sex og under sex i forhold til stillinger og hva som gjøres, bevegelse og tilbakemeldinger i ord og lyder, å selv bevege seg aktivt og bruke kroppen, det regner jeg for å ikke være passiv. 

Anonymkode: 25048...76a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Har lest noen tråder her inne på seksualitetsforumet om damer som er passive i senga, og er litt bekymret for at jeg er det selv, men får ikke helt taket på hva det er. 

Hva legger du i å være passiv i senga? Og eventuelt aktiv?

Anonymkode: 206f8...75f

Kvinner kjenner best sin egen kropp, nytelse, og under sexen så handler det om å  komunikasjon igjennom kroppssråket. 

Skrevet (endret)

Det som teller er at du og partneren din trives med den sexen dere har. Om du er aktiv eller ei har ingenting å si hvis dere liker det dere har.

Hvis alle på KG skulle applaudert den måten mannen min og jeg har sex på, ja, så har jeg virkelig ingen anelse om hva slags sex vi skulle hatt. Vi tar utgangspunkt i det vi selv liker. 💜

Noen ganger liker vi faktisk at en av oss er passive (dvs. ligge bom stille uten å gi respons). Enten for å gå fullt inn i nytelsen og virkelig kjenne etter eller fordi en av oss rett og slett er supersliten og ikke orker å bidra. Og det er helt greit.

Andre ganger liker vi at begge er aktive. Det kan være småting som hoftebevegelser, lyder, kjærtegn, blikkontakt eller å vri på kroppen. Alt etter hva som faller naturlig. Men det kan også være mer «inngripende» som å dra partneren inntil seg, dytte partneren inn i en ny stilling, veilede, gi kjærtegn/nytelse på forskjellige måter, foreslå diverse osv. Slå seg litt løs og glemme hemninger (det siste tok litt tid før jeg våget).

Kos dere!

Endret av Fioljenta
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...