AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #1 Skrevet 11. desember 2021 Vi ble endelig enige om skilsmisse i sommer, og det har vært strev fra ende til annen. Økonomi, flytting, oppfølging av barna osv. Jeg og nå eks har tatt en del raske løsninger og har ganske stor gjeld. Og jeg føler meg bare sliten, uattraktiv og lei. Så ser jeg på venninna mi som ikke har barn, og virker som hun har levd ganske sparsommelig i alle år ut fra hvordan hun har bodd. Hun har nå hatt kjæreste like lenge som jeg har vært skilt og jeg misunner henne sånn. Tenker spesielt mye på alt vi har unnet oss og brukt penger på, i et hus som ingen av oss lengre har råd til. Mens venninna mi nå omsider kan starte på sin reise med sikkert null gjeld og en kjæreste som tydeligvis forguder henne. Når eller hvis jeg etterhvert skal begynne å date så har jeg ikke så mye å tilby med barn og høy gjeld. Ikke ønsker jeg flere barn heller. Er dette vanlige tanker når man skiller seg? Rett og slett anger og etterpåklokskap? Ikke angre rundt barna selvsagt, men alt det andre.. Anonymkode: 36492...8b8
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #2 Skrevet 11. desember 2021 Jeg tror det er vanlig Skillsmisse er krevende og man tenker mye på hvordan det kunne vært lettere og livet anderledes Anonymkode: 1c3b1...182 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #3 Skrevet 11. desember 2021 Dette har jo ikke så mye med skilsmisse å gjøre, men at dere har brukt penger på forskjellige ting. Anonymkode: d7d08...bdc
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #4 Skrevet 12. desember 2021 Du har barna . Ingenting kan erstatte dem. Det varierer nok litt med den etterpåklokskapen. Du må nok få det litt mer på avstand. Men tror likevel du ville misunnet din venninne hvis du levde i et dårlig ekteskap. Ta vare på deg selv og barna så vil ting gå bedre etterhvert. Anonymkode: cfb05...8f6
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #5 Skrevet 13. desember 2021 Vel du hadde din tid der du solte deg i glansen, du burde kunne være glad på andres veier også. Sjalusi er aldri en bra ting, bare se på det som inspirasjon i stedet, og gå videre. Anonymkode: 493f1...434 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #6 Skrevet 13. desember 2021 Om det er normalt vet jeg ikke, men det er hvertfall ikke konstruktivt. Det eneste du har å jobbe med er ditt eget liv, prøv å gjøre det beste ut av det. Kanskje du treffer en enda bedre mann med masse penger. Ingen vet hva fremtiden bringer. Anonymkode: 07e4a...d00
GiftM Skrevet 13. desember 2021 #7 Skrevet 13. desember 2021 Er ca 11 år siden jeg ble skilt, vi var sammen ca 18 år. En må tenke på barna. Vi har ei datter som da var 9 år. Prat om det som skjer. Jeg satt igjen med huset. Var ikke mye igjen innvendig når hun hadde plukket det hun ville ha. Så Finn ble løsningen. Viktig å bygge seg opp igjen. Ta steg for steg. Jeg malte og gjorde om en del innvendig for å få bort x psykisk. Så at jeg satte preg på huset. Var tøft økonomisk ei stund, men ting ordnet seg. Finn deg en kjæreste og ikke bruk så mye tid, krefter på din X. Start på nytt igjen og du vil blomstre. Snart snur sola og det blir vår og sommer. Finn en å dra på turer med, nyt livet og kjærligheten. Så vil du se lykken smiler 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå