Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jeg krav på det? 

Anonymkode: 48e4d...95a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det tror jeg ikke. Du har for mye i inntekt

Anonymkode: 735c0...63d

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, det tror jeg ikke. Du har for mye i inntekt

Anonymkode: 735c0...63d

Tåpelig 😕 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tåpelig 😕 

Ja, det er bare et par hunderlapper over. Den forrige regjeringen visste godt hva de gjorde, da de tok fra de fattige og ga til de rike.

Anonymkode: 9e318...bbc

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, det er bare et par hunderlapper over. Den forrige regjeringen visste godt hva de gjorde, da de tok fra de fattige og ga til de rike.

Kan det bli endring med ny regjering? Har ikke fulgt så godt med på politikken 😮 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tar fra de fattige? 

Hvordan er det mulig å ta noe fra noen uten at de selv har tjent sine egne penger? 

Det riktige er at ingen tar noe fra de som er ufør. Det er innlysende. 

Derimot så krever staten mer i skatt av de som jobber for å finansiere de uføre. 

Anonymkode: d9c58...e8b

• Liker 3
Skrevet

Hele bostøtteordningen er litt merkelig så den er helt klart moden for revisjon. NAV og Husbanken er liksom ikke helt samkjørte og innslagspunktet blir, i hvert fall i enkelte kommuner, for lavt. 

Skrevet

Kommer an på hvor du bor. Virker som at det er lettere å få det i Oslo og hvis man har barn. Jeg får det ikke. 

Anonymkode: 452b9...f53

Skrevet

Jeg får 77 kr.

Anonymkode: db1a4...a90

Skrevet
Leo skrev (7 timer siden):

Hele bostøtteordningen er litt merkelig så den er helt klart moden for revisjon. NAV og Husbanken er liksom ikke helt samkjørte og innslagspunktet blir, i hvert fall i enkelte kommuner, for lavt. 

Det var jo en villet endring fra politikerne å endre uførepensjon til uføretrygd slik at uføre ville komme over inntektsgrensen til bostøtte. De kommer aldri i verden til å endre tilbake til slik det var før. 

Anonymkode: 65612...1a4

Skrevet

Jeg får fordi jeg er en del av overgangsordninga fra 2018 eller noe sånt? Forstår ikke helt hvorfor meg, men ikke andre, men priser meg lykkelig. Er en nokså grei sum.

Anonymkode: 9a8a0...239

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...