AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #1 Skrevet 11. desember 2021 Gjelder min første forelskelse som jeg ikke klarer å glemme.. Vi holdt på i flere år og chattet timesvis hver dag men jeg ble gravid og samme dag som for-timen til aborten på sykehuset som han var med meg på så var jeg mutt og innesluttet og han spurte meg hva skjer nå og jeg sa jeg ikke ville treffes mer. Han sa at vi trengte ikke å avslutte og jeg sa jo og bare gikk, var iskald og ikke meg selv! Tror en sykehusabort var for komplisert for en jente på 20 å håndtere alene og istedet for å søke støtte og bryte sammen ble jeg iskald og lukket. Vi snakket ikke ut om noe som helst og årene gikk uten kontakt.. Felles venner sa han brydde seg om meg, vi ringtes en gang som var hyggelig og senere tok jeg kontakt på fylla og da ville han ikke komme ut å møte meg så jeg klikket og skrev masse sprø ting jeg skammer meg skikkelig over! Endte med at han blokket meg 😬 Jeg skrev unnskyld dagen etter fra en venninnes profil men fikk ikke svar. Så gikk årene igjen og jeg oppdaget ved en tilfeldighet at han hadde unblocket meg.. Jeg har hatt et langvarig forhold i mellomtiden men klarer ikke helt å glemme han. Hvis det hadde vært opp til meg hadde vi begynt å holde på igjen men jeg er redd han syns jeg er litt gæren pga sånn jeg var når jeg klikket.. Vil så gjerne vise han at jeg er voksen, stabil og en bra dame og ikke sånn som jeg var som ung og i en fase jeg var veldig deprimert og ikke meg selv. Syns dere at jeg kan ta kontakt eller har jeg ødelagt hele synet hans på meg og må la han være i fred? Jeg vet ikke noe om hans liv nå eller om han har dame. Jeg vet ikke hva jeg skulle skrevet, bare hei for å ikke være pressende, hei hvordan går det med deg, eller en lang forklaring hvor jeg unnskylder at jeg klikket for mange år siden og var på et lavt sted i livet da, og at jeg trenger å snakke ut med han om aborten og hvordan ting sluttet mellom oss så håper han kan svare, eller om jeg bare i samme melding skal forklare følelsene mine rundt aborten og hvordan ting sluttet mellom oss og skrive at jeg håper han har det bra og ønsker han det beste (som en closure jeg da legger opp til å ikke få svar på). Har dere noen råd? Anonymkode: c1197...fce
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #2 Skrevet 11. desember 2021 Skader ikke å prøve, men er vel en fare for at han ser på deg som crazy lady han er glad han slapp unna. Anonymkode: 4f5b9...be9 4
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #3 Skrevet 11. desember 2021 Det er bare å prøve så kanskje du får det ut av systemet. Anonymkode: 0aedb...715
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #4 Skrevet 11. desember 2021 Hmm ja! Hvordan syns dere jeg skal gå frem? Bare sende han hei (da tipper jeg han bare sender et spørsmålstegn tilbake om han i det hele tatt svarer) eller hei og spørre hvordan det går uten noe mere, eller skrive hva det gjelder og spørre om han kan respektere meg såpass at han kan svare meg så vi kan prate om det, eller at jeg kommer med hele forklaringen på en gang som jeg sitter inne med? (alt fra aborten og hvordan vi avsluttet til at jeg hadde noen dårlige år den tiden jeg klikket og at jeg har sluttet helt å drikke nå og blitt en annen dame men trenger å få lettet hjertet om de tingene vi var gjennom siden vi aldri snakket et ord om det). Det er så leit at en jeg har følt så mye for og på en måte vært gjennom noe vanskelig sammen med (aborten bare at jeg støtte han vekk da) har avvist meg den gangen jeg klikket så jeg har hatt et behov for å skvære opp siden da men om han ikke vil ha kontakt respekterer jeg det. Har ikke tatt kontakt med han på 7-8 år, over 10-12 år siden vi holdt på og vil ikke han skal tro jeg er obsessed eller noe heller. Men vet at han brydde seg mye om meg på et tidspunkt Anonymkode: c1197...fce
exictence Skrevet 11. desember 2021 #5 Skrevet 11. desember 2021 Jeg ville skrevet siden han er kjekk og du liker ham: Noe sånt kanskje: Hei ......... Jeg har tenkt mye på deg innimellom. Skulle sånn ønske at noe var ugjort. Det vil jeg si unnskyld for. Heldigvis har vi mange gode minner sammen. Det er så verdifullt for meg å tenke på. Ville sende deg en varm hilsen fra meg. Håper du har det fint. Klem ............ I første omgang ville jeg skrevet dette. Ikke for langt, da blir det kjedelig. Ikke bortforklaring, det er for dumt. Si et lett unnskyld, og ikke noe men... Så ser du hva han svarer på dette før du igjen svarer noe 1
exictence Skrevet 11. desember 2021 #6 Skrevet 11. desember 2021 Ville kanskje sagt noe om at du vil takke fordi han ville stille opp for deg den gang. Ville ikke sagt noe om at jeg var dum.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #7 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hmm ja! Hvordan syns dere jeg skal gå frem? Bare sende han hei (da tipper jeg han bare sender et spørsmålstegn tilbake om han i det hele tatt svarer) eller hei og spørre hvordan det går uten noe mere, eller skrive hva det gjelder og spørre om han kan respektere meg såpass at han kan svare meg så vi kan prate om det, eller at jeg kommer med hele forklaringen på en gang som jeg sitter inne med? (alt fra aborten og hvordan vi avsluttet til at jeg hadde noen dårlige år den tiden jeg klikket og at jeg har sluttet helt å drikke nå og blitt en annen dame men trenger å få lettet hjertet om de tingene vi var gjennom siden vi aldri snakket et ord om det). Det er så leit at en jeg har følt så mye for og på en måte vært gjennom noe vanskelig sammen med (aborten bare at jeg støtte han vekk da) har avvist meg den gangen jeg klikket så jeg har hatt et behov for å skvære opp siden da men om han ikke vil ha kontakt respekterer jeg det. Har ikke tatt kontakt med han på 7-8 år, over 10-12 år siden vi holdt på og vil ikke han skal tro jeg er obsessed eller noe heller. Men vet at han brydde seg mye om meg på et tidspunkt Anonymkode: c1197...fce Glem det, virkelig bare glem det om det er så langt tilbake i tid. Dette kunne du kanskje ha fikset etter noen måneder. Uten at du vet han status nå, så komme tilbake etter så mange år? Det er neppe en lur ide. Er han i et forhold med en annen så vil dette bare skape problemer. Etter så lang tid har ofte "sårene" grodd, og han har gått videre for lenge siden. Er han singel vil det sikkert ikke skade med et "hei", men allikevel at han skal kunne stole på deg etter dette? Sjansene er små, du sier at du har endret deg, men det er ikke noe han kan vite. Partnere som har støtt meg bort uansett grunn? Ville slitt stort med å stole på de igjen. Prøve igjen og så når ting blir vanskelig hva skjer da ? Støter du bort da også, og stikker av atter en gang? Det er jo dette som er hans perspektiv. Anonymkode: 1250f...7ac 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå