AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #1 Skrevet 11. desember 2021 Noen som har nintendo switch her? Jeg forsøker å finne eshop eller noe, på norsk, men finner det ikke. Er det ikke mulig å kjøpe spill på nett fra Norge med norske priser? Eneste linken jeg finner er nintendo.com, men det er ikke norske priser. På den norske siden, nintendo.no så får jeg ikke opp nettkjøp i det hele tatt, så hva pokker som er poenget med den nettsiden forstår jeg ikke. Vurderer å bare retunere hele dritten, for jeg får jo ikke kjøpt spill annet i fysisk butikk som er svindyrt! Anonymkode: 96a62...695
trøndermann38 Skrevet 11. desember 2021 #2 Skrevet 11. desember 2021 Da er vel ikke kontoen du handler fra norsk. Lag ny norsk konto så kommer du til den norske eshop 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #3 Skrevet 11. desember 2021 Gå inn i eshop fra selve switchen, så er du der. Anonymkode: f4ded...fed 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #4 Skrevet 11. desember 2021 trøndermann38 skrev (2 minutter siden): Da er vel ikke kontoen du handler fra norsk. Lag ny norsk konto så kommer du til den norske eshop Den er opprettet med selve switchen, med norsk info og står at jeg holder til i norge. så hvor mer norskt skal jeg få det? AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gå inn i eshop fra selve switchen, så er du der. Anonymkode: f4ded...fed Vil helst gjøre det via pc, ikke selve switchen Anonymkode: 96a62...695
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #5 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Den er opprettet med selve switchen, med norsk info og står at jeg holder til i norge. så hvor mer norskt skal jeg få det? Vil helst gjøre det via pc, ikke selve switchen Anonymkode: 96a62...695 Myyyye mer styr Anonymkode: f4ded...fed
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #6 Skrevet 12. desember 2021 Kjenner du til dekudeals? Bruker dekudeals.com til å slå opp priser, tilbud, sette opp varsler osv. Beste siden til det, får se prishistorikk også og viser priser i norske kroner. Og kjøper via e-shop inne på selve switch’en. Nintendo er vel ikke kjent for å ha de mest brukervennlige nettløsninger dessverre. Den norske nettsiden tilbyr ikke kjøp, og den engelske siden har forståelig nok engelske priser. Anonymkode: 56771...39a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå