AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #1 Skrevet 11. desember 2021 Gamle folk som på et eller annet tidspkt har tatt ansiktsoperasjoner ser jo ikke ut. Er det sånn at hvis jeg tar et ansiktsløft, fikser på hals, øyelokk etc nå i førtiårene, så vil det se helt horror ut når jeg blir 60-70? Anonymkode: 3a5b1...ca4 1
Djungelvrål Skrevet 11. desember 2021 #2 Skrevet 11. desember 2021 Ikke hvis det gjøres med moderasjon. En kvinne i 50 årene som f.eks fikser øyelokkene vil få et løft og et yngre utseende uten at hele ansiktet er forandret. 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #3 Skrevet 11. desember 2021 Nei, det gjør ikke det. Hvis du tar en kikk bort til Sør-Korea, der kosmetisk kirurgi er veldig vanlig, så er det gjort med en delikat hånd slik at endringene er myke og naturlige. Anonymkode: 6a199...3e1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #4 Skrevet 12. desember 2021 Jeg mener på lang sikt. At operasjonen man tar i dag ser grusom ut i alderdommen. ts Anonymkode: 3a5b1...ca4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #5 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Gamle folk som på et eller annet tidspkt har tatt ansiktsoperasjoner ser jo ikke ut. Er det sånn at hvis jeg tar et ansiktsløft, fikser på hals, øyelokk etc nå i førtiårene, så vil det se helt horror ut når jeg blir 60-70? Anonymkode: 3a5b1...ca4 Nei, men en slik operasjon vil ikke vare evig så etter noen år vil du synes at du trenger en ny.... Gamle folk som begynte tidlig med operasjoner eller fillers for å få glatt hud må jo gjenta dette med jevne mellomrom. De SKAL ha glatt hud (gammel hud mister sin elastisitet), og får derfor stram hud / lite mimikk dersom de tar for mange ansiktsløftninger. Dersom de prøver å fjerne rynkene ved hjelp av fillers blir de pløsete i stedet. Anonymkode: 60208...475 1
Entern Skrevet 12. desember 2021 #6 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Nei, det gjør ikke det. Hvis du tar en kikk bort til Sør-Korea, der kosmetisk kirurgi er veldig vanlig, så er det gjort med en delikat hånd slik at endringene er myke og naturlige. Anonymkode: 6a199...3e1 «Naturlige» er vel å ta i, ikke videre naturlig med øst-asiatiske jenter med europeisk øyefasong👁 men fint gjort og pent ja🙂
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #7 Skrevet 12. desember 2021 Det er vel først og fremst de som får lagt inn fillers og implantater som kan se ille ut når de eldes. Slikt legges inn for å få mer ungdommelig fylde i ansiktet, og ser fint ut en stund. Men oftest helt forjævlig når alderen innhenter en, og en naturlig aldring ikke blir mulig. Om en kun fikser på hengende øyelokk, slapp hals/underhake vil det vanligvis ikke bli slik. (Såfremst en ikke overdriver). Da de opererte områdene vil eldes naturlig i trinn med resten av kroppen. Anonymkode: e914b...7f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå