Gå til innhold

Joggebukser som henger oppe på tynne tenåringer, finnes de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en tenåringssønn som ønsker seg myke jobbebukser. Han er lang og tynn og har brukt mest jeans (slimfit) de siste årene, da det kun er de som henger oppe på ham. Fotballbukser og lignede treningsbukser finner jeg i smale modeller, men det er ikke det han ønsker seg. Han ønsker seg noe lignende disse: Nike Sportswear CLUB - Joggebukse - dark grey heather/matte silver/white/mørkegrå - Zalando.no

Vi har vært på et par sportsbutikker i nærheten, men fant ikke noe som passet. Utvalget var lite og det de hadde ble for vidt rundt livet (han må ha M eller L pga lengden). Har vel konkludert med at vi må bestille på nettet, men syns det er vanskelig å si utfra bilder, derfor ønsker jeg å høre om andre har erfaringer/tips. Det er generelt lite info om livvidde og passfasong på nettsidene synes jeg. Det står kanskje elastisk midje, men hvor vid strikken er på det smaleste står ikke. 

Anonymkode: d2ab9...94b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sy inn selv? 

Anonymkode: 92d0e...628

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Sy inn selv? 

Anonymkode: 92d0e...628

Vil helst slippe det :P Er ikke venn med symaskinen.

Skrevet

De har snor i linningen, bare å knyte den. 

Anonymkode: a8b69...0f9

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

De har snor i linningen, bare å knyte den. 

Anonymkode: a8b69...0f9

Altså hvis de er veldig vide rundt livet fungerer ikke det så godt. Det ser ikke fint ut, blir "bumsete/klumpete" og knyttingene har også en tendens til å gli opp. Tro meg vi har prøvd før, da han har hatt dette problemet hele livet. Jeans har ulik vidde rundt livet, derfor fungerer de, men nå er det visst inn med slike bukser på skolen hans og da ønsker han også slike, men vil at de skal henge oppe og sitte fint på. Derfor håpte jeg noen andre med tynne gutter hadde tips om bukser med smal passform ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...