Draculadragen Skrevet 11. desember 2021 #1 Skrevet 11. desember 2021 Jeg er utdannet sosionom og ønsker å bli saksbehandler hos NAV. Jeg ønsker å hjelpe fattige mennesker til å få jobb ved hjelp av tøff kjærlighet. Det virker også veldig spennende og gjøre dypdykk i andre mennesker sine personlige opplysninger for å kunne hjelpe de best mulig. https://arbeidsplassen.nav.no/stillinger/stilling/6a0f5004-a921-41ca-b884-8447e7f8fbee Hva mer enn sosionom utdannelse trenger man for å jobbe som saksbehandler. Hvilke menneskelige egenskaper er viktige for en saksbehandler hos NAV?
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #2 Skrevet 11. desember 2021 Ta deg en pause nå, det må jo være fryktelig slitsom å trolle så mye. Anonymkode: d9c87...5ad 4
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #3 Skrevet 11. desember 2021 Selv om du troller: i min erfaring med nav er det veldig viktig at man er så vanskelig og rigid som mulig. Anonymkode: 71730...24e 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #5 Skrevet 11. desember 2021 Måten du ordlegger deg på lukter jo troll, men jeg skal svare ordentlig. De som jobbe som saksbehandlere i NAV jobber ikke på lokalkontoret, så de treffer du sjelden. Da er det viktig å like slike arbeidsoppgaver som å saksbehandle. Du må være rutinert, effektiv og strukturert. De har forskjellige utdannelser og jobber innen mye forskjellig. Veiledere jobber på NAV lokal. Der har man kontakt med mennesker som har behov for bistand av forskjellig art. Den største hovedoppgaven til et lokalkontor er å få mennesker ut i jobb/tilbake i jobb gjennom oppfølging. Mange er jo langt unna jobb og da kan det oppleves som en tung oppgave. Så her må du kunne snakke med mennesker/veilede, kunne noe saksbehandling (kommer an på hva du jobber med) og være strukturert og effektiv for alt skal være gjort raskt. Du må takle mange mennesker da man samarbeider med arbeidsgivere, tiltaksarrangører, leger og brukere. Anonymkode: dd766...e09 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #6 Skrevet 11. desember 2021 Mariell1995 skrev (46 minutter siden): Hvorfor tror dere at TS troller? Fordi at TS er et kjent troll på forumet, om en stund så forsvinner både trådene og brukeren men kommer veldig raskt tilbake med ny trollekonto og nye tråder for å skape reaksjoner. Anonymkode: d9c87...5ad 2
Draculadragen Skrevet 11. desember 2021 Forfatter #7 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Fordi at TS er et kjent troll på forumet, om en stund så forsvinner både trådene og brukeren men kommer veldig raskt tilbake med ny trollekonto og nye tråder for å skape reaksjoner. Anonymkode: d9c87...5ad Hvorfor sier du dette. Jeg er helt ny her. Er dette online mobbing?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå